کد خبر: 1142681
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
مدیرکل کمیته امداد اردبیل:
مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل گفت: خودکفا کردن خانوارهای تحت پوشش و ایجاد مشاغل برای آنها از اولویت‌های کمیته امداد استان اردبیل است که در راستای ارتقای سطح فکری و فرهنگی خانواده ها انجام می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل اظهار کرد: کمیته امداد به دنبال ارتقای سطح فکری و فرهنگی خانواده‌ها است و توانمندسازی فکری مددجویان مسیر آنها برای اجرای طرح‌های پایدار شغلی را هموارتر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خودکفا کردن خانوارهای تحت پوشش و ایجاد مشاغل برای آنها از اولویت‌های کمیته امداد استان اردبیل است، گفت: بر اساس تفاهم نامه بین کمیته امداد و فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانیم گام‌های مؤثری را در جهت کشف استعداد و هدایت جامعه هدف به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری برداریم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: ارائه آموزش‌های لازم می‌تواند آنها را به درستی در مسیر خودکفایی قرار دهد که با همکاری‌های بیشتر در این زمینه می‌توانیم اهداف مهم‌تری را دنبال کنیم.

حسین‌نژاد به فعالیت کانون فرهنگی تربیتی الغدیر اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین رویکرد در این کانون کشف استعداد و پرورش آن است تا فرزندان خانوار تحت حمایت به توانایی‌های نهفته خود پی ببرند.

امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این نشست با اشاره به اینکه فراتر از تفاهم نامه آماده همکاری با کمیته امداد هستیم، بیان کرد: باید به فرزندان بی‌بضاعت فرصت داده شود تا توانایی‌های خود را بشناسند و با روحیه‌ای مضاعف در مسیر زندگی قدم بردارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر