کد خبر: 1142680
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل منطقه ویژه اقتصادی نمین را از ظرفیت‌های بزرگ برای پیشرفت اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان برشمرد و گفت: سرعت‌بخشی به تقویت زیرساخت‌ها و فراهم کردن امکان استقرار همه صنایع در منطقه ویژه اقتصادی نمین ضروری است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سیدحامد عاملی در دیدار با مسئولان منطقه آزاد اقتصادی اردبیل اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی نمین از ظرفیت‌های بزرگ برای پیشرفت اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان اردبیل بوده و لازم است سازمان مسؤول منطقه ویژه اقتصادی نمین با هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب بتواند پاسخگوی تقاضاهای سرمایه‌گذاری در استان باشد و در این زمینه استان اردبیل آماده همکاری با سازمان مسؤول است.

وی افزود: پیگیری برای جذب تسهیلات اشتغال‌زایی در استان اردبیل به عنوان ضرورت‌ مهم و اساسی است که در این زمینه به دنبال حل مشکلات تعاونی‌های استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه توجه به مقوله اشتغال‌زایی برای توسعه موضوع اشتغال‌زایی جزو اولویت‌های اساسی دولت است گفت: در این زمینه با پیگیری ملی به دنبال جذب تسهیلات از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستیم تا بتوانیم برای حل مشکلات اشتغال و جذب اعتبارات اقتصادی این بخش برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: جذب اعتبارات اقتصادی توسط بانک‌های عامل و نیز اخذ مساعدت‌ها در این زمینه برای تدوین سند توسعه تعاون استان اردبیل برای اولویت‌بخشی به این اقدام از اهم مواردی است که در این زمینه پیگیری‌های جدی انجام یافته و امید می‌رود سند توسعه تعاون استان اردبیل تدوین شود.

عاملی بیان کرد: پیگیری‌های جدی در حوزه‌های مربوطه و تدوین برنامه‌های لازم در این زمینه برای توسعه اشتغال در مناطق آزاد تجاری مورد توجه بوده و به همین منظور با همکاری بانک‌ها استفاده از ظرفیت‌های لازم برای پیشرفت اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان اردبیل رقم خورده است.

   وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود برای پیشرفت اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان اردبیل و نیز همکاری لازم با دستگاه‌های مربوطه برای سرعت‌بخشی به تقویت زیرساخت‌ها و نیز فراهم‌سازی امکان استقرار صنایع در منطقه ویژه اقتصادی نمین امری لازم و ضروری بوده و باید اقدامات اساسی در این زمینه انجام یابد.

استاندار اردبیل ادامه داد: تکمیل زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی و نیز همکاری با دستگاه‌های اجرایی استان برای توجه ویژه به منطقه و نیز افزایش تعامل و همکاری‌های اقتصادی در اردبیل و منطقه ویژه اقتصادی نمین حائز اهمیت بوده و باید با عزم جدی و مدیریت برای توسعه منطقه اقدام شود.

وی افزود: باید تلاش‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاران نیز با جدیت و اهتمام جدی مبنای کار باشد تا بتوانیم با حل مشکلات موجود به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر