کد خبر: 1141562
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:
کشکولی، با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی در دنیا به یک ابرقدرت تبدیل شده است، گفت: پایه های این قدرت خون شهدا و ایثار و ازخودگذشتی جانبازان و آزادگان است.

به گزارش جوان از لرستان، مرتضی کشکولی، امروز(6اسفند)، در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی امروز یک ابر قدرت است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: امروز ایران اسلامی از لحاظ نظامبی و دفاعی به جایگاهی رسیده است که در جنگ رودر رو با استکبار جهانی هیچ گونه نگرانی نداریم.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدا و جانفشانی جانبازان، آزادگان و ایثارگران است، عنوان کرد: پایه های این قدرت جهانی همان خون شهدا، ایثار و فداکاری جانبازان و رزمندگان جنگ تحمیلی و خانواده آنان است.

سردار کشکولی بیان کرد: جانبازا و ایثارگران و آزادگان ادامه دهنده راه شهدا هستند و امروز نیز با اقتدار پیروه ولایت و راه شهدا هستند و در برابر توطئه های دشمن محکم ایستاده اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز دشمن اقتصاد ما را هدف قرار داده است، گفت: اقتصاد ما قوی بوده و دشمن در دیگر جاها نمی تواند به ایران ضربه بزند برای همین اقتصاد را هدف قرار داده است.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار