کد خبر: 1061934
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
معاون بهداشت و درمان سپاه ابوالفضل لرستان خبر داد؛
امیری، با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار دُز واکسن در مراکز تجمیعی سپاه ترزیق شده است، گفت: در صورت همکاری دانشگاه علوم پزشکی سپاه استان به صورت سه شیفت در مراکز تجمیعی فعالیت خواهد داشت.

به گزارش جوان از لرستان، سرهنگ پاسدار مصطفی امیری، امروز(22شهریور)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تمام کادر درمان و وظیفه سپاه واکسینه شده‌اند و هیچ مشکلی در رابطه با واکسینه کردن کادر و سربازان  نداشتیم و معدود افرادی که واکسینه نشده‌اند، در زمان واکسیناسیون دچار بیماری کرونا بوده‌اند.

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به فعالیت ۹ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا، افزود: دو مرکز دیگر به آنها اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت همکاری دانشگاه علوم پزشکی در راستای تأمین واکسن مراکز تجمیعی، سپاه بنا به دستور فرمانده سپاه اعلام آمادگی جهت فعالیت سه شیفته این مراکز تجمیعی کرده است.

سرهنگ امیری با بیان اینکه بیش از ۱۷۰ هزار دُز واکسن در مراکز تجمیعی سپاه با همکاری علوم پزشکی تزریق شده است، عنوان داشت: در این‌ مراکز برای افراد بالای ۱۸سال نیز روزانه  واکسن تزریق می‌شود.

وی با اشاره به ارائه مشاوره درمانی برای افرادی که با مرکز مشاوره‌ای تماس داشته‌اند، اظها کرد: بیش از ۲۳۰ نفر در این رابطه با تماس گرفته اند که بیش از 70 درصد مشاوره درمانی و  حدود ۲۰ درصد  آنها نیز کسانی بودند که بیماری کرونا داشته و مشکلات دیگری از جمله سرطان، جانباز بودن یا از کار افتادگی داشته‌اند.

سرهنگ امیری عنوان داشت:  ۱۰ درصد نیز افرادی بودند که مشکل بیماری و ناتوانی در تامین مواد غذایی داشتند که با حفظ آبروی فرد توسط بسیجیان ما کار آنها  را انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: کادر درمان تا آخرین نفس در خدمت مردم خواهیم بود حتی اگر  به قیمت جان مان شده به دنبال نجات جان یک انسان هستیم  و بدون چشم داشتی در جهت نجات جان مردم قدم بر می‌داریم.

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه و با واکسیناسیون سراسری حداقل۸۰ درصد مردم در سطح کشور این ویروس قابل کنترل است، تأکید کرد: مردم برای واکسیناسیون مراجعه و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمایند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار