کد خبر: 1137772
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
سردار نقدی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز گفت: در سایه این حضور مردم باری دیگر به گوش جهانیان رساندند که پای انقلاب و آرمان های انقلاب ایستاده اند.

به گزارش جوان از لرستان، سردار محمدرضا نقدی، ظهر امروز، در مراسم  راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در خرم آباد، گفت: امروز بعد از چهل و چهار سال شعارهای انقلابی چون شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل و... را فریاد می زینم و اعلام می کنیم مانند کوه پشت انقلاب ایستاده ایم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه  حضور باشکوه مردم، مشتی محکم بر توطئه های دشمنان است، افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشان دهنده این است که ما دست از آرمان های انقلاب بر نمی داریم.

ایستادگی پای ولات مهم ترین عمال پیروزی ملت در برابر دشمنان است

سردار نقدی با بیان اینکه ملت ایران در برابر فتنه های رنگارنگی که علیه انقلاب راه انداختند با بصیرت و ولاایت مداری  پشت سرانقلاب ایستادید خدا هم به شما نعمت داد، گفت: ولایت فقیه وملتی که پای ولایت ایستاده است، مهم ترین عامل پیروزی ملت در برابر دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه مردم دنیا از الگوی ملت ایران در برابر استکبار درس می گیرند، ادامه داد: این الگو بودن برای دشمنان قابل تحمل نیست و در قالب فتنه های مختلف به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.

دنیا شاهد پیشرفت ملت ایران است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیشرفت های ملت ایران در عرصه های مختلف، نشان می دهد که ملت ایران در همه عرصه ها پیشرفت کرد و دشمن ملت ایران سقوط کرده است.

وی با اشاره به اینکه دنیا امروز شاهید پیشرفت ملت ایران است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در منطقه سرنوشت ساز است و این عظمت و پیشرفت مردم ایران اسلامی است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار