کد خبر: 1137160
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: انتقادات هواداران تلنگری برای تیم، کادر فنی و مدیریت بود.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: محمد مومنی در خصوص سومین برد پیاپی استقلال و ثبت ۱۰ گل، اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و رو به رشد است. ۱۰ گل در ۳ بازی زده شده و این اتفاق نشان دهنده وجود آرامش در باشگاه است.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد انتقادات از بازیکنان و سرمربی تیم به پایان رسیده، گفت: آن انتقادات زیرساختی بود برای آرامش امروز، هواداران آن زمان شرایط تیم را خوب درک می‌کردند. در واقع تلنگری برای تیم، کادر فنی و مدیریت باشگاه بود که ما را به شرایط فعلی رساند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد بالا رفتن انتظارات از تیم، توقع زدن بیش از ۳ گل در هر بازی و صحبت از تکرار قهرمانی، عنوان کرد: ما از روز اول هم به دنبال قهرمانی بودیم و ان‌شاالله این اتفاق می‌افتد. بردن با گل‌های زیاد خیلی خوب است، اما انتظار ما این است که تیم، نمایش خوب و تاکتیکی داشته باشد و نتیجه قابل قبولی بگیرد.

مومنی در خصوص جلسه امروز هیات مدیره باشگاه، گفت: امروز در مورد تعیین تکلیف بدهی‌ها صحبت کردیم. برای پرداخت پول استراماچونی راهکاری پیدا کردیم و مدیریت باشگاه با همفکری تصمیم گرفت این مشکل برطرف شود. مهمترین موضوع جلسه همین بود.

وی در مورد اینکه به این ترتیب، خیال هواداران بابت پرداخت بدهی استراماچونی تا پایان سال جاری راحت باشد، اظهار داشت: ان‌شاالله. همه با هم، هیات مدیره و مدیرعامل در تلاش هستند تا کار‌هایی انجام شود و این اتفاق بیفتد. در تلاشیم که این کار تا پایان سال انجام شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد موضوع جذب بازیکن خارجی آزاد، گفت: در این مورد مدیرعامل با سرمربی صحبت خواهد کرد.

مومنی در خصوص صحبت‌های قربان‌زاده مبنی بر اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه‌ها سربار هستند و آیا این حرف باعث ناراحتی او شده، عنوان کرد: در این مورد خودش باید جواب بدهد. فعالیت ما معلوم و مشخص است. نه، ناراحت نیستم. برای چه ناراحت باشم؟ سربار چه هستیم؟ در مورد صحبت‌های او حرفی ندارم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار