کد خبر: 1136727
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل:
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: همزمان با دهه فجر 34 روستای استان اردبیل با 1830 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، میر سعید سید متین ضمن گراميداشت ایام الله دهه فجر، ياد و خاطره امام راحل، شهيدان هشت سال دفاع مقدس و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: توسعه متوازن اقصی نقاط استان در حوزه انرژی و رفع مشکلات در مناطق محروم و روستایی از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش محرومیّت زدایی می باشد وخدا را شاکریم از اینکه امروز تمامی شهرها بیش از 97 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای معرفی و ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تا از این طریق مردم نیز از مزایا و خدمات این فعالیت ها آگاه شوند، گفت: طی سالهای گذشته در حوزه گازرسانی در سطح استان اردبیل خدمات ارزنده ای انجام شده و در حال حاضر 100 درصد خانوار شهری و بیش از 97 درصد از خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: در دهه فجر امسال نیز پروژه های گازرسانی به 34 روستای استان اردبيل در قالب 9 پروژه با 1830 خانوار روستايی به بهره برداری خواهد رسید.

سید متین به منظور تبیین عملکرد و خدمات دهی نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم شریف استان اردبیل، به تشريح برنامه های شركت گاز استان در اين ایام پرداخت و بیان کرد: در دهه پيش رو، 34 روستای شهرستانهای مشگین شهر ، خلخال ، پارس آباد و بیله سوار با  حجم عملیات شبکه گذاری 185 کیلومتری و اعتبار بالغ بر  575 میلیارد ریال به بهره برداری خواهند رسید.

وی ضمن تأکید بر لزوم تقویت زیرساخت های حوزه گازرسانی در استان یادآور شد: با پیگیری های انجام گرفته و مساعدت های دولتمردان در خصوص تامین گاز پایدار استان اقدامات بسیار خوبی در حوزه مهندسی و توسعه زیرساختها در دست اقدام می باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: کار عملیات اجرایی خط انتقال تقویتی شمال استان به منظور تامین گاز پایدار شهرهای شمالی استان و گازرسانی به شهرک گلخانه ای دو هزار و 500 هکتاری شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز شروع شد.

سید متین در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پروژه های آماده کلنگ زنی شرکت گاز در دهه فجر امسال نیز ضمن توضیح در رابطه با اتمام پروژه های گازرسانی به روستاها در آینده ای نزدیک تشریح کرد: دهه فجر امسال به لطف خدا مراسم کلنگ زنی  4 پروژه گازرسانی به 10 روستا با اعتباری بالغ بر 185 میلیارد ریال  در شهرستانهای اردبیل، خلخال ، گرمی و کوثر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مشخصات پروژه های آماده کلنگ زنی ، در مورد کلنگ زنی پروژه خط انتقال تقویتی 24 اینچ شمال استان نیز گفت: این پروژه طی 4 فاز اجرایی خواهد شد که فاز اول این پروژه به طول 73 کیلومتر آغاز شده و فاز دوم این پروژه نیز همزمان با فازاول به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول تحقق برنامه های دولت الکترونیک را زمینه ساز تسهیل و تسریع در پاسخگویی و چابک سازی فرآیندهای خدمت رسانی عنوان نمود و افزود: با برنامه ریزی های منسجمی که در زمینه تحقق اهداف دولت الکترونیک انجام داده توانسته گام های موثری را در اجرای عدالت اجتماعی بردارد که از آن موارد می توان به صدور قبوض آنی، حذف قبوض کاغذی، ایجاد میز خدمت الکترونیکی و ارایه خدمات در بستر وب و .... اشاره نمود.

مديرعامل شركت گاز استان اردبيل به حداکثری لزوم استفاده صحيح و ايمن از گاز طبيعی توسط مشتركين گرانقدر استان تأكيد کرد و گفت: مشترکین گرامی در مصرف این نعمت خدادادی صرفه جویی کنند و در آخراز حمايتهای بی دريغ مردم شهيد پرور استان و مسئولین ساعی در توسعه روز افزون شبكه توزيع گاز تقدير بعمل آورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر