کد خبر: 1132705
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
جامعه مدرسین ضمن محکومیت اقدام پارلمان اروپا تاکید کرد: این اقدام جاهلانه و غیر انسانی، عزم و اراده راسخ نیرو‌های مسلح ما به ویژه سپاه قهرمان را قوی‌تر خواهد ساخت و ملت ایران نیز با انسجام، یکپارچگی و اقتدار، همراه سپاه و نیرو‌های مسلح در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کند.

بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«انّ الله یحبّ الّذین یقاتلون فی سبیله صفّا کانّهم بنیان مرصوص»

اقدام خصمانه و کینه توزانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اقدامی علیه ملت یکپارچه و با اقتدار ایران اسلامی می‌دانیم. آمریکا و اروپا که خود به وجود آورنده سازمان‌های تروریستی نظیر داعش و حامیان سازمان‌های تروریستی ضد ملت ایران هستند؛ خود را درگیر بازی خطرناکی کرده‌اند که عواقب و آثار و تبعات آن بر عهده آنان است. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این اقدام اروپائی‌ها در تبعیت از آمریکائی‌ها را که بر خلاف عرف و قوانین و نظم و امنیت بین الملل است، با قاطعیت محکوم می‌کند.

این اقدام جاهلانه و غیر انسانی، عزم و اراده راسخ نیرو‌های مسلح ما به ویژه سپاه قهرمان را قوی‌تر خواهد ساخت و ملت ایران نیز با انسجام، یکپارچگی و اقتدار، همراه سپاه و نیرو‌های مسلح در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کند.

سپاه سرافراز اسلام نقش بی‌بدیلی در مبارزه با تروریسم و ریشه کن سازی غده سرطانی داعش داشته و با اقتدار توطئه‌های قدرت‌های استکباری و شیطانی را خنثی ساخته و نظام سلطه و مزدورانش را در ناکامی و استیصال قرار داده است.

این کوه استوار و پولادین در مقابل تهاجم دشمن، قاطعانه و مقتدارانه ایستاده و همچنان راه پیروزی و سربلندی عزتمندانه خویش را ادامه می‌دهد. خداوند پشتیبان حقیقی پاسداران مجاهد و بصیر است و ملت ما حمایت و همراهی با این نهاد انقلابی را سرلوحه کار خود قرار داده است و به پشتیبانی از آن افتخار می‌کند.

پاسداران اسلام و انقلاب به یاری خداوند و تاییدات الهی و توجهات خاصه حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، چون همیشه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب -ادام الله ظله- مقتدرانه عمل خواهند کرد.

از خداوند متعال یاری و نصرت این نهاد انقلابی را خواستار و برای شهیدان بزرگوار این سپاه جانثار ملت، علو درجه مسئلت می‌کنیم.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار