کد خبر: 1129774
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
استاندار لرستان:
زیویار، با بیان اینکه‌ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر اینکه در برابر نظام سلطه ایستادگی کرد فردی مکتب ساز بود، تبیین مکتب سلیمانی نیاز جامعه است.

به گزارش جوان از لرستان، فرهاد زیویار، ظهر امروز در نشست شورای اداری لرستان گفت: سردار سلیمانی و امیرکبیر تاریخ ساز و هویت بخش بودند.

استاندار لرستان با بیان اینکه شهید سلیمانی شخصیتی مردمی بود که در هر جایگاهی بهترین خدمت را به مردم و کشور ارائه می کرد، افزود: رفتار سردار سلیمانی الگویی برای تمام جوانان انقلابی است.

وی در ادامه با اشاره به خدمات امیرکبیر به کشور یادآور شد: امیرکبیر محصول ظرفیت ملی ایرانی اسلامی بود که دارالفنون را تاسیس کرد.

زیویار با اشاره به اینکه سردار سلیمانی نیز در حکومت مردم سالاری دینی بوده است، عنوان کرد: شهید سلیمانی مکتب ساز بود و در تمام برهه ها با بصیرت کنار مقام معظم رهبری و ملت ایران حضور داشت.

وی در پایان بیان کرد: این افراد شخصیت های تاثیرگذاری هستند و نمی توان از تاثیرات و خدمات آنها به راحتی گذر کرد، این شخصیت ها الگویی برای مدیران و مسرولان در عرصه خدمت رسانی به مردم و جامعه هستند.

مدیریت جهادی راهگشای مشکلات جامعه و مردم است

زیویار تصریح کرد: با خدمت به موقع و جهادی به مردم باید در جهت رفع مشکلات جامعه گام برداشت و از ظرفیت های موجود استان برای باز کردن گره از مشکلات اقتصادی باز کرد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار