کد خبر: 1139913
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
امام جمعه دلفان:
حجت الاسلام خانی، با اشاره به اینکه مردم از مشکلات بیکاری و معیشتی رنج می برند، گفت: رفع این مشکلات نیازمند روحیه جهادی و انقلابی مسئولان است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام محمدیوسف خانی، امروز(30بهمن)، در مراسم تاسیس بخشداری میربگ، اظهارداشت: امروز محرومیت شهرستان دلفان خصوصاً بخش های کم برخوردار آن همچون بخش میربگ در توسعه، اشتغال و... شاخص محرومیت استان را در ردیف سومین استان کشور مشخص کرده است.

امام جمعه دلفان افزود: توسعه شهرستان فدای ناکارآمدی، سیاسی کاری و موازی کاری مدیران بی درد و از طرفی نبود روحیه مطالبه گری و نجابت مردم شده است.

وی با اشاره به آمار و حجم سنگین از بی کاری جوانان و مهاجرت بیش ازحد و اتوبوسی کارگران در بخش میربگ شهرستان دلفان، خاطرنشان کرد: مسئولان باید به فکر مردم باشند و برای رفع مشکلات نیامند روحیه جهادی و انقلابی هستیم.

حجت الاسلام خانی با بیان اینکه فرصتی برای کم کاری باقی نمانده است، تصریح کرد: مسئولان با مدیریت جهادی و انقلابی باید برای خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه دولت کنونی اهتمام خاصی بر رسیدگی به مناطق کم برخوردار جامعه دارد، گفت: باید از این فرصت برای محرومیت زدائی و توسعه شهرستان با طرح و برنامه های دقیق با داده های آماری صحیح کمک بگیریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار