کد خبر: 1129470
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران تأکید کرد.
«ابوشریف» با بیان اینکه اکنون خطرناکترین حرکتی که امت اسلامی را تهدید می‌کند صهیونیسم است که باید با آن مبارزه کنیم، گفت: پیروزی بر رژیم صهیونیستی بر اساس نص صریح قرآن حتمی است.

«ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در همایش تحلیلی، تبیینی و بصیرتی «شهیدالقدس»، اظهار داشت: مسجد یک جایگاه والایی در اسلام و نقش مهمی در زمینه تقویت ارتباط انسان با خداوند و حفظ این ارتباط دارد.

وی بیان داشت: ما در فلسطینی که تحت اشغال صهیونیست‌هاست زندگی کردیم که بر اساس قرآن کریم پروژه فساد و سلطه‌طلبی است و رژیم اشغالگر صهیونیست‌ها بسیار تلاش کرد که فساد، شرب خمر و مواد مخدر را بین جوانان ما رواج دهد، اما آنچه جوانان را در برابر فساد حفظ کرد مسجد بود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران اضافه کرد: مسجد نقش اصلی را در بازگرداندن جوانان به سمت اسلام داشت و علاوه بر این، رهبران اسلام‌گرا هم در این زمینه نقش مهمی ایفا کردند، به‌ویژه در مناطق اشغالی ۱۹۴۸ که در داخل اسراییل قرار دارد، زیرا با آغاز انقلاب اسلامی اکثر روستا‌ها و شهر‌های این منطقه به سمت اسلام رفتند.

ابوشریف با اشاره به اینکه بزرگترین خطری که جهان اسلام را تهدید می‌کند لیبرالیسم نوین است، افزود: هدفش آن ایجاد فساد اخلاقی در جوامع بشری است و آخرین نشانه آن، دفاع نئولیبرالیسم از همجنس‌گرایی است که تمام ادیان الهی در دنیا آن را رد می‌کنند و جمهوری اسلامی ایران تنها کشور ایستاده مقابل این پروژه غربی است.

وی با بیان اینکه شهید حاج «قاسم سلیمانی» برگرفته از مکتب انقلاب اسلامی ایران و از ابتدا بخشی از مکتب امام خمینی (ره) و پس از آن حکیم فرزانه، آیت‌الله خامنه‌ای بود، عنوان کرد: رسالت انقلاب اسلامی ایران رسالت عزت، کرامت و بازگرداندن امت اسلامی به جایگاه طبیعی خود به عنوان بهترین امت است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه شهید حاج «قاسم سلیمانی» در واقع با خودش پیام و رسالت انقلاب اسلامی را حمل می‌کرد، گفت: هدف انقلاب اسلامی مبارزه با پروژه صهیونیسم است و در این میان «حاج قاسم» نقش ارزنده‌ای در این مبارزه ایفا کرد و ما در فلسطین این مسئله را می‌دانیم و با ایشان زمانی که فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران را عهده‌دار شد آشنا شدیم.

ابوشریف اضافه کرد: حاج قاسم شخصی بود که اسلام را در قلب و عقل و تمام حرکات خود به طور دائم داشت و پروژه اصلی ایشان مقابله با غرب و قطب‌نمای ایشان به طرف قدس بود، اما حرکتی که داشت بر اساس احساس و عاطفه نبود بلکه یک دیدگاه و رویکرد راهبردی و استراتراتژیک بود.

وی تصریح کرد: تمام حکام کشور‌های اسلامی به جز جمهوری اسلامی پشت مقاومت و رزمندگان فلسطین را خالی کردند، اما این کشور به عنوان مظهر صداقت اسلامی باقی ماند و از فلسطین و تمام جهان اسلام و غزه حمایت کرد و انتفاضه‌ها موجب شد رژیم صهیونیستی از نوار غزه عقب‌نشینی کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران عنوان کرد: در سال ۲۰۰۵ موشک‌های ما پنج کیلومتر بُرد داشت، اما اکنون پهپاد می‌سازیم که مرهون یاری جمهوری اسلامی ایران و شهید سلیمانی است و امروزه منطقه غزه به خاطر حمایت‌های جمهوری اسلامی و رزمندگان مقاومت تبدیل به پایگاه پیشرو مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن اول منطقه شده و صد‌ها فرد مسلح نیز در کناره باختری استقرار دارند که با حمایت ایران این افراد در برابر اسراییل ایستاده‌اند.

ابوشریف با بیان اینکه اکنون خطرناکترین حرکتی که امت اسلامی را تهدید می‌کند صهیونیسم است که باید با آن مبارزه کنیم، افزود: رسالت انقلاب اسلامی ایران مبارزه با پروژه‌های کفار است که کشور‌های ما را غارت کردند و هنوز هم برای نابودی و چپاول منابع آن تلاش می‌کنند.

وی پیروزی بر رژیم صهیونیستی بر اساس نص صریح قرآن را حتمی دانست و بیان داشت: همان‌طوری که صهیونیست‌ها وارد مسجدالاقصی شدند با خواری و خفت نیز از آن خارج خواهند شد و در واقع پروژه ما پیروزی است و پیروزی عظیمی در انتظار ما است که فقط برای فلسطین نیست بلکه برای تمام امت اسلام بویژه جمهوری اسلامی ایران است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار