کد خبر: 1128069
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی پیشتاز عرصه دفاع از حریم ولایت بوده و در طول تاریخ بشریت اقداماتی انجام داده که همگان در حسرت آن بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل در مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل، اظهار داشت: راه و مکتب شهدا نجات‌بخش و راهگشای مشکلات بوده و شهدای ما با پیروی از امام حسین(ع) و الگوی جاودانه برای نسل‌ها ادامه‌ساز این مسیر بوده و برای حرکت‌های تحول‌آفرین آماده باشند.

وی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی پیشتاز عرصه دفاع از حریم ولایت بوده و در طول تاریخ بشریت اقداماتی انجام داده که همگان در حسرت آن بوده‌اند و با توجه به تلاش دشمنان برای ایجاد فتنه‌های متعدد با جدیت تداوم دارد باید در فضای غبارآلود فتنه‌ها و انحراف‌ها راه شهدا و مسلک آن‌ها به عنوان نجات‌بخش مشکلات مبنای کار باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: افتخار به حاج قاسم سلیمانی امروز تلاش همه‌ انسان‌های آزادی‌خواه است که با اعتقاد راسخ درصدد هستند تا جبهه مقاومت را قوت و استحکام بخشند و برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و تمسک‌جویی به راه شهدا به ویژه مکتب سلیمانی زمینه و بستر نجات را در جامعه فراهم کنند.

محمدی اصل تصریح کرد: حفظ روحیه شهادت‌طلبانه و جهادگونه در عرصه‌های مختلف تداوم‌بخش راه و مسیر شهدا به خصوص حاج قاسم سلیمانی است که باید هراس دشمنان از فرماندهی و حرکت سردار دل‌ها را تقویت کرده و با تقویت جبهه مقاومت اجازه ضربه و آسیب را به دشمنان ندهیم.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس ادامه داد: جبهه مقاومت شخصیت‌های بی‌نظیری را پرورش داده و شهید سلیمانی‌ها را پرورش داده که آماده دفاع از مرزهای اعتقادی و حدود و ثغور اسلام هستند و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود، چرا که داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر