کد خبر: 1124228
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان:
حجت الاسلام پنام جهاد تبیین، فرصتی برای بصیرت افزایی در برابر جنگ ترکیبی دشمن عنوان کرد و گفت: در این راستا طلاب و روحانیت باید به وظیفه خود عمل کنند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام کامران پنام، امروز(29آذر)، در آیین اختتامیه همایش جهاد تبیین که در مدرسه علمیه معصومیه(س)خرم آباد برگزار شد، اظهارداشت: پژوهش پایه و اساس فعالیت های طلاب در مدارس است.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان بر ضرورت تقویت فعالیت های پژوهشی تأکید کرد و افزود:  انجام فعالیت های پژوهشی را مسلتزم مطالعه است.

وی عنوان کرد: برای دست یابی به یک مطالعه مطلوب باید از روش حفظ محوری خارج شده و پژوهش محور باشیم و با مطالعه به تحلیل مطالب آن بپردازیم.

حجت الاسلام پنام بیان کرد: برای آنکه بتوانیم پژوهش مطلوب داشته باشیم، باید مسائل ذهنی خود را بررسی کرده و برنامه های پژوهشی را بیشتر کنیم‌.

وی با اشاره به اینکه در این همایش جهاد تبیین۷۸ اثر از کل کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، گفت:  این همایش در راستای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب که بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است.

حجت الاسلام پنام عنوان کرد: جهاد تبیین و نقش آفرینی طلاب در این راستا فرصتی برای بصیرت افزایی و مقابله با توطئه های دشمن در جنگ ترکیبی و رسانه ای امروز است.

گفتنی است، در حاشیه این اختتامیه به همت معاونت پژوهش مدرسه نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشی طلاب به نمایش گذاشته شد و مدعوین از نمایشگاه دیدن کردند و از صاحبان ۱۳ اثر برگزیده همایش جهاد تبیین که از استان های مختلف حائز رتبه شده بودند، باجوایز نقدی وغیرنقدی و از فعالینِ عرصه پژوهش مدارس علمیه معصومیه و فاطمیه(س) تقدیر به عمل آمد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار