کد خبر: 1125774
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:
روانشاد، با اشاره به اهمیت و نقش مؤثر رسانه ها در جهاد تبیین، گفت: استفاده از ظرفیت رسانه ها برای تبیین و ترویج دستاوردهای مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان ضروری است.

به گزارش جوان از لرستان، اعظم روانشاد، امروز(5دی)، در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: مسابقه فرهنگی تبیین سیره و سبک زندگی سردار سلیمانی با بهره‌گیری از وصیت‌نامه ایشان در راستای جهاد تبیین برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: این مسابقه به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، بین رسانه‌های استان از سوی این اداره‌کل در راستای تبیین افکار و اندیشه‌های سردار با بهره‌گیری از وصیت‌نامه ایشان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رسانه های استان تا ۱۵ دی ماه می توانند آثار خود را در قالب‌های مختلف به آدرس farhanglorestan2022@gmail.com ارسال و جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۶۶۳۳۲۰۱۷۹۵ دفتر معاونت فرهنگی تماس حاصل کنند.

روانشاد بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در همه عرصه‌ها خدمات و اقدامات برجسته‌ای برای نظام اسلامی به ارمغان آورده است، و این خدمات باید در جامعه بازگو شود.

وی ادامه داد: رسانه‌ها در ترویج و جریان‌سازی اندیشه‌های شهید سلیمانی، ارزش به افکار و ترسیم حقیقت انقلاب و ارزش‌های انقلابی نقش بسزایی بر دوش دارند.

روانشاد با اشاره به اینکه مکتب شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگرفته از مکتب والای حضرت فاطمه زهرا(س) بوده است، بیان کرد: انعکاس خدمات و تبیین سیره و سبک زندگی سردار سلیمانی بین جوانان و عموم مردم برای مصون ماندن از گزند هجمه‌های فرهنگی دشمنان ضروری است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار