کد خبر: 1122302
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
دبیر هیئت انجمن ورزش‌های رزمی اردبیل:
دبیر هیئت انجمن ورزش های رزمی استان اردبیل گفت: ورزشکاران رزمی استان اردبیل با پشتکار توانستند در مسابقات کشوری و جهانی افتخار آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نوید کرامتی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ورزشکاران رزمی استان اردبیل با پشتکار توانستند در مسابقات کشوری و جهانی افتخار آفرینی کنند.

وی به برگزاری مسابقات سامبو به میزبانی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: تیم منتخب سامبو استان اردبیل توانستند در این مسابقات مقام سوم تیمی کشوری را کسب کنند که ۲ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز حاصل تلاش‌های ورزشکاران در این مسابقات بوده است.

دبیر هیئت انجمن ورزش‌های رزمی استان اردبیل از کسب ۱ مدال برنز قهرمانی جهان زنان ابوظبی امارات خبر داد و بیان کرد: رشته کیک بوکسینگ یکی از رشته‌های پرطرفدار و هیجانی است که ورزشکاران استان اردبیل توانستند ۲ طلای مسابقات جهانی ژاپن مردان در سبک نیوفول کنتاکت کیک‌بوکسینگ به دست بیاورند.

کرامتی با بیان اینکه یک هزار نفر بیمه شده ورزشی داریم، ادامه داد: ۷۰۰ نفر از این بیمه‌شدگان را آقایان و مابقی را بانوان ورزشکار تشکیل می‌دهند.

وی افزود: همیشه ورزشکاران استان اردبیل در رشته‌های متنوع رزمی توانسته‌اند جایگاه‌های برتری را به خود اختصاص دهند که امیدوارم در آینده‌های نه چندان دور شاهد پیشرفت و توسعه ورزش استان در همه زمینه‌ها باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر