کد خبر: 1121173
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

رپورتاژ آگهی/ مجموعه خدماتی پرده کاران از قدیمی‌ترین مراکز خدماتی نصاب پرده در تهران است که با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت، از صفر تا صد خدمات عمومی و تخصصی پرده را بر عهده می‌گیرد. از خدمات اصلی پرده (شامل نصب و دوخت پرده) گرفته تا خدمات جانبی‌تری مانند خشک‌شویی و جابه‌جایی پرده، توسط تیم مجرب این مجموعه انجام می‌شود و در تمامی نقاط شهر و به‌خصوص در شمال تهران در دسترس قرار دارد. خدمات مشاوره رایگان، برخورداری از شعب مختلف برای سرویس‌دهی بهتر، ارائه عکس‌ها و مستندات نمونه کارهای قبلی و غیره از ویژگی‌های اصلی این تیم نصاب پرده است که همپای کیفیت کار، به امنیت خصوصی و اجتماعی افراد هم احترام می‌گذارد.  

پرده کاران قدیمی ترین نصاب پرده در تهران

آشنایی با خدمات پرده کاران

•    نصب پرده در تهران

با توجه به متنوع بودن پرده‌های امروزی از نظر کاربرد و ظاهر و سایر معیارهای کلی، ساختار پرده‌ها دچار تغییر زیادی شده و به همین دلیل هم خدمات نصاب پرده که توسط افراد باتجربه ارائه می‌شود، مورد نیاز است. در نصب انواع پرده ایمنی نصب و برقراری صحیح اتصالات و مکانیسم عملکردی آن اهمیت زیادی دارد و برای به وجود نیامدن مشکل در این زمینه‌ها و همچنین سرعت گرفتن کارها، بهتر است توسط نصاب پرده انجام شود.  
خدمات نصب پرده در تهران توسط تیم نصاب پرده این مجموعه خدماتی بر اساس نوع پرده و ساختار آن، همچنین شرایط مکان نصب و سفارش‌دهندگان انجام می‌شود. نصب انواع پرده‌های ساده، سلطنتی و والان‌دار، زبرا، کرکره‌ای، شید، کتیبه و… در دایره خدماتی تیم نصاب پرده پرده کاران قرار دارد و در کم‌ترین زمان ممکن و بر اساس نیازها و درخواست‌های سفارش‌دهندگان انجام می‌شود.

•    دوخت پرده در تهران

دوخت پرده از مراحل حساس تجهیز مکان‌های مختلف و دکوراسیون داخلی با پرده است و چون به تخصص خیاطی و شناخت ساختار انواع پرده و عملکرد آن نیاز دارد، باید توسط مراکز خدمات قدیمی و معتبر انجام شود. دوخت پرده در روند کاری مجموعه پرده کاران جایگاه ویژه‌ای دارد و با توجه به اندازه‌گیری‌های دقیق و سنجش اصولی محیط و شرایط نصب صورت می‌گیرد.  

•    جابه‌جایی پرده در تهران

جابه‌جایی پرده خدمت ویژه‌ای است که توسط پرده کاران با هدف کم کردن هزینه‌های نقل مکان و جابه‌جایی یا تغییر دکوراسیون داخلی منازل مسکونی و مکان‌های کسب‌وکار ارائه می‌شود. جابه‌جایی پرده نیاز بی‌مورد سفارش‌دهندگان را به تهیه و دوخت پرده جدید از بین می‌برد و باعث استفاده بهینه از مصالح موجود، یا اعمال تغییرات مورد نظر کاربران در یک یا چند مکان مختلف می‌شود.  

 خشک‌شویی پرده در تهران

خصوصاً زمانی که پرده ساختار پیچیده‌ای دارد، نصب پرده از مراحل مهم روند کلی تجهیز مکان‌ها به پرده به شمار آمده و صورت گرفتن آن حتی با استفاده از تیم نصاب پرده مجرب هم دردسرهایی مربوط به زمان و هزینه نصب در پی دارد. عملی که همیشه این دستاورد را دچار چالش می‌کند، شستشوی پرده و نیاز ضروری‌ای است که شستشو به باز کردن پرده دارد، اما پرده کاران با ارائه خدمات خشک‌شویی پرده مراحل کلی روند شستشو و تمیز کردن پرده را آسان می‌کند و خدمات مفیدی در این زمینه به مشتری‌ها ارائه می‌دهد.  

پرده کاران قدیمی ترین نصاب پرده در تهران

روش‌ها و اصول سرویس‌دهی در پرده کاران

ارائه مشاوره رایگان قبل از کار

مشاوره از مراحلی مهمی است که توسط خیلی از مراکز خدماتی نادیده گرفته می‌شود، درصورتی‌که نقش زیادی در کیفیت انجام کارها دارد. ارائه مشاوره‌های لازم به‌صورت کاملاً رایگان از رسالت‌های پرده کاران است و این تیم خدماتی به‌عنوان قدیمی‌ترین نصاب پرده در تهران هیچ وقت بدون ارائه مشاوره‌های لازم وارد عمل نمی‌شود.

ارائه نمونه کار

مستندات که در مورد نصب و خدمات پرده بیشتر به‌صورت عکس و فیلم است، از قابل اعتمادترین ابزارهایی است که می‌توان از طریق آن نظر مشتری‌ها را به نوع و کیفیت خدمات جلب کرد. ارائه نمونه کار علاوه بر یک روش اصولی برای معرفی خدمات، نوعی احترام به نظر و سلیقه مشتری هم محسوب می‌شود و برترین مراکز خدماتی همیشه به آن توجه می‌کنند.  

ارائه خدمات در اسرع وقت

نصب پرده (یا دوخت و جابه‌جایی و خشک‌شویی پرده) از آخرین مراحل تکمیل دکوراسیون هر محیط داخلی است و به همین دلیل انجام گرفتن آن در اسرع وقت برای افراد اهمیت دارد. تیم نصاب پرده در پرده کاران با آگاهی به این ضرورت و با اتکا به امکانات شعب مختلف و روش‌های در نظر گرفته شده برای سرویس‌دهی، به این نیاز افراد هم احترام می‌گذارد.  

ارائه خدمات متناسب با شرایط سفارش دهنده

انجام خدماتی مانند نصب یا جابه‌جایی پرده با توجه به شرایط سفارش‌دهندگان جزئیات زیادی دارد و توجه به این جزئیات از ویژگی‌های برجسته هر تیم نصاب حرفه‌ای و معتبر است. در پرده کاران توجه به شرایط خاص هر کدام از سفارش‌های نصب، دوخت، جابه‌جایی و یا تعمیر پرده به اندازه شرایط عمومی اهمیت دارد و مدنظر اعضا تیم قرار می‌گیرد.

حفظ حریم خصوصی مشتری‌ها

محیط کار اعضای تیم نصاب پرده در تهران یا شهرهای دیگر به‌طورمعمول در فضاهای زندگی افراد یا به تعبیری فضای خصوصی سفارش‌دهندگان است. حفظ حریم خصوصی و رعایت شئونات اخلاقی از توجهات اصلی در انجام خدمات توسط مجموعه پرده کاران است و در مورد آن همیشه حساسیت وجود دارد.  
برای آگاهی بیشتر تماس بگیرید:

۰۲۱۲۲۴۹۱۲۷۶

۰۹۱۲۵۲۶۹۲۳۵

۰۹۱۲۳۱۱۶۱۳۸

۰۹۳۷۵۷۴۹۱۵۷

آدرس شعبات:
•    تهران، پایین‌تر از چهار راه فرمانیه، نارنجستان ۲
•    تهران، اقدسیه نبش کوچه یاسمن
•    تهران، اقدسیه شهرک نقت

این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار