کد خبر: 1121152
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه دانشجویان سرزنده و با نشاط به پژوهش و تولید علم ادامه می‌دهند، گفت: حضور مؤثر دانشجویان در عرصه های مختلف موجب توسعه کشور است.

 

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز(16آذر)، در در نشست شورای فرهنگ عمومی لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، اظهارداشت: روز ۱۶ آذر ۱۳۳۲ تحرک دانشجویان در تقابل با آمریکا و رژیم پهلوی بود و تنفر و انزجار از استکبار را نشان داد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با گرامیداشت روز دانشجو افزود: حضور و فعالیت دانشجویان از ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه های مختلف تاثیرگذار بوده و موجب توسعه کشور شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم نسبت به فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی، ادبی و هنری علاقه‌مند هستند، گفت: موسسات قرآنی حدود سه سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا، فعالیت نداشتند که اکنون باید با ترویج و استفاده از شیوه‌های مختلف برای جذب کودکان، نوجوانان و جوانان تلاش کنند.

امام جمعه خرم آبادبا اشاره به اینکه ساماندهی و هماهنگی فعالیت‌های قرآنی، ایجاد ساز و کارهای مناسب برای هماهنگی و هم‌افزایی این فعالیت ها از اهداف شورای فرهنگ عمومی است، تصریح کرد: فعالیت های قرآنی مناسبت های مختلف به صورت بنر در دید عموم قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: اتخاذ تدابیر لازم برای توانمندسازی، جلب مشارکت بخش مردمی و نقش حمایتی دولت و اتخاذ شیوه‌های تشویقی به منظور تقویت فرهنگ قرآنی از وظایف دیگر این شورا است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار