کد خبر: 1093383
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در دانشگاه ها با گفتمان سازی رواج پیدا کند، گفت: در این راستا باید کار فرهنگی انجام شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، شب گذشته در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان با اشاره به کم کاری در حوزه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف گفت: با بهره مندی از ظرفیت دستگاه های فرهنگی، اجرایی و رسانه ای در این راستا باید ایفای نقش کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت تشکیل کارگروه زیست عفیفانه زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی با حضور دستگاه های مرتبط تأکید و خاطرنشان کرد: این کارگروه برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مصوباتی داشته باشند و این مصوبات در شورای فرهنگ عمومی تصویب و اجرایی شود.

وی با تأکید بر اینکه مباحث فرهنگی در دانشگاه ها باید به گفتمان تبدیل شود، بیان کرد: دانشگاه یک مکان مقدس است که نیاز است دانشجویان با رعایت حجاب و عفاف ارزش آن را حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تأکید کرد: حضور دانشجویان در دانشگاه ها باید با موازین شرعی و اسلامی همراه باشد.

وی اظهارداشت: در راستای اینکه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در دانشگاه ها با گفتمان سازی رواج پیدا کند، اساتید بسیجی، انجمن های اسلامی و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها به این امر مهم توجه ویژه کنند. 

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید کارهای فرهنگی در سایه مدیریت جهادی و انقلابی با تکیه بر ظرفیت ها انجام شود.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار