کد خبر: 1119133
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
«رکسانا صابری»، مأمور سازمان جاسوسی سیا ظهر روز گذشته در پوشش خبرنگار در نشست خبری سرمربی تیم ملی ایران حاضر شد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: صابری که در سال ۸۸ به‌جرم جاسوسی و سرقت اسناد محرمانه مجمع تشخیص مصلحت نظام دستگیر شد اکنون در همان پوشش خبرنگار در جام جهانی حاضر شده و هدایت بخشی از پروژه‌های سیاسی و عملیات اطلاعاتی ـ رسانه‌ای آمریکا را به‌عهده گرفته است.

وی همان سال به جاسوسی اعتراف کرده بود، امّا بعد‌ها گفت که اعترافش واقعی نبوده است!

او در روز‌های گذشته با طرح پرسش‌های سیاسی و انحرافی سعی بر ایجاد حاشیه در نشست خبری تیم ایران داشته و حتی در صفحه شخصی خود در توئیتر نیز مطالبی را در این راستا منتشر کرده است که پست‌هایی با محوریت اقدام فدراسیون فوتبال آمریکا در حذف آرم «الله» از پرچم جمهوری اسلامی ایران بخشی از آنهاست.

در چند روز گذشته گروهی از خبرنگاران ایرانی با هدف طرح پرسش پیرامون رویکرد سیاسی‌کارانه فدراسیون فوتبال آمریکا در محل تمرین این تیم حاضر شدند که مدیر رسانه‌ای این تیم از طرح پرسش خبرنگاران جلوگیری به‌عمل آورده مانع دسترسی خبرنگاران به بازیکنان و مربی این تیم شد.

صابری روز گذشته شخصاً در نشست خبری سرمربی ایران حضور پیدا کرد و باز هم‌گروهی از خبرنگاران آمریکایی تلاش کردند با طرح پرسش‌های سیاسی حواشی‌ای اطراف تیم ملی ایران ایجاد کنند، اتفاقی که با کنش خبرنگاران ایرانی مواجه شده آن‌ها را از غلبه دادن نگرش‌های سیاسی بر ورزش بر حذر داشتند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار