کد خبر: 1117375
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
ساوت گیت:
سرمربی انگلیس بعد از شکست ایران گفت: نباید دو گل در این بازی مقابل ایران دریافت می‌کردیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ امشب مقابل انگلیس قرار گرفت، ولی شروع بدی داشت و با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد.

ساوت گیت سرمربی انگلیس بعد از این برد گفت: به خاطر پیروزی با این اختلاف من در پایان بازی کمی ناراحت شدم (به خاطر دوگلی که دریافت کردیم). برای این طور بازی کردن باید واقعا خوشحال باشیم. آماده به نظر می‌رسیدیم. بازیکنان واقعاً عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: حرکت ما واقعاً خوب بود. من باید واقعا خوشحال باشم، اما در این مرحله از بازی نباید دو گل دریافت کنیم. ما باید در بازی مقابل آمریکا درست عمل کنیم. این یک شروع عالی است، اما ما باید بهتر از این‌ها باشیم.

سرمربی انگلیس ادامه داد: ما تمرکز خود را از دست دادیم و وقتی با سرعت پایین‌تری بازی می‌کنیم، به اندازه کافی موثر نیستیم. زمان اضافه شده به بازی در دو نیمه، ۲۴ دقیقه، زمان زیادی برای تمرکز است. مهاجمان ما یک تهدید برای ایران بودند و دفاع در کنترل ما بود.

ساوت گیت افزود: حرکت ویلسون را در گل آخر خیلی دوست داشتم. او می‌توانست خودخواه باشد، اما تیم را در اولویت قرار داد. باید بیشتر هیجان زده باشم! اما من باید تیم را در مسیر درست نگه دارم و باید بهتر باشیم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار