کد خبر: 1116592
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
تکواندو قهرمانی جهان
روز ششم رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان مکزیک ۲۰۲۲ در اوزان ۵۴- کیلوگرم آقایان و ۷۳- کیلوگرم بانوان پیگیری خواهد شد.

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه با حضور ۷۵۵ تکواندوکار از ۱۲۰ کشور جهان به میزبانی مکزیک در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا در جریان است و در روز ششم مسابقات (شنبه ۲۸ آبان ماه) در اوزان ۵۴- کیلوگرم آقایان و ۷۳- کیلوگرم بانوان پیگیری می‌شود که ایران در این روز تنها یک نماینده دارد.

در گروه آقایان و در وزن ۵۴- کیلوگرم، مهدی حاجی موسائی دور نخست با قرعه استراحت مواجه شده است و سپس با برنده دیدار «ژائو ژیائو» از چین و «صیاد داداشوف» از جمهوری آذربایجان دیدار می‌کند. در سمت جدول نماینده ایران، کشور‌های نیجر، تایلند، دومینیکن، زیمبابوه، مراکش، کره جنوبی، پورتوریکو، استرالیا و برزیل حاضر هستند. همچنین در این وزن ۴۸ تکواندوکار ثبت نام کرده اند.

شایان ذکر است، تا به اینجای رقابت‌ها رضا کلهر در وزن ۶۸- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۷+ کیلوگرم آقایان توانستند ۳ مدال برنز را تصاحب کنند. ابوالفضل عباسی در وزن ۸۷- کیلوگرم، غزل سلطانی در وزن ۴۹- کیلوگرم، نرگس میرنواللهی در وزن ۶۲- کیلوگرم، زینب اسماعیلی در وزن ۶۷- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن ۷۳+ کیلوگرم برابر رقبا شکست خوردند.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی وی را همراهی می‌کنند. در گروه آقایان نیز بیژن مقانلو سرمربی است و مسعود حجی زواره و نعیما خواجوی مربیان تیم ملی خواهند بود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار