کد خبر: 1116540
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
رضایی گفت: فرانسه در اغتشاشات اخیر با همکاری رژیم صهیونسیتی و آمریکا اقدام به تأسیس مرکزی نموده و برخی آموزش براندازی نرم در این کشور و در این مرکز انجام می‌شود. طبق اطلاعات ما همه گروه‌های ضدانقلاب و تجزیه طلب ملزم به همکاری با این مرکز برای براندازی نظام شده‌اند.

ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره دیدار رئیس جمهور فرانسه با تعدادی از چهره‌های معاند و مخالف با جمهوری اسلامی در کاخ الیزه، اظهار داشت: دیدار مکرون با برخی نیرو‌های ضدانقلاب و تجزیه طلب از نظر ما محکوم است. غربی‌ها در اغتشاشات اخیر سه هدف کوتاه مدت امتیازگیری با ایجاد فشار، هدف میان مدت نرمالیزه کردن انقلاب اسلامی و براندازی نظام و هدف بلند مدت تجزیه ایران را در دستور کار دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این افراد بعنوان پادو‌های تجزیه ایران در حال همکاری با آلمانی‌ها و فرانسوی‌ها هستند، خاطرنشان کرد: فرانسه در اغتشاشات اخیر با همکاری رژیم صهیونسیتی و آمریکا اقدام به تأسیس مرکزی نموده و برخی آموزش براندازی نرم در این کشور و در این مرکز انجام می‌شود. طبق اطلاعات ما همه گروه‌های ضدانقلاب و تجزیه طلب ملزم به همکاری با این مرکز برای براندازی نظام شده‌اند. این مرکز وظیفه آموزش و هماهنگی را به عهده دارد و نیرو‌های مزدور و تروریستی آمریکا در منطقه یعنی سنتکام هم بعنوان مجری منطقه‌ای در حال یک کار هدفمند و هماهنگ هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره پشت پرده این دیدار، گفت: متأسفانه این گروهی که با مکرون دیدار کرد با وجود ادعای دروغین مبارزه برای آزادی، در حال کمک به پروژه تجزیه ایران است. چنانچه این گروه با عنوان گروهک‌های تجزیه طلب کردستان در این مراسم شرکت کرده بودند. این موضوع نشان می‌دهد که رویکرد آن‌ها کاملاً آگاهانه و با هدف تجزیه طلبی است.

رضایی با بیان اینکه ما خباثت فرانسوی‌ها را فراموش نمی‌کنیم، گفت: در زمان جنگ به صدام حسین هواپیمای میراژ و تسلیحات کشتار جمعی و شیمیایی دادند. بعد از جنگ هم پرونده خون‌های آلوده به HIV و کمک به تروریست‌ها مانند گروهک رجوی بخشی از پرونده خباثت آلود آنهاست.

وی درباره پاسخ قاطع به کشور‌هایی که نقشه شوم برای تجزیه ایران را دارند، بیان کرد: معتقدیم وزارت خارجه و سایر دستگاه‌های مسئول باید بدون مماشات با کشور‌های طراح تجزیه طلبی علیه ایران برخورد کند و یک اقدام معرفی دیپلمات‌های این کشور‌ها بعنوان عناصر نامطلوب و یا کاهش سطح روابط و همکاری هاست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار