کد خبر: 1115969
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
معاون جوانان وزیر ورزش گفت:دشمنان طراحی زیادی برای از هم پاشیدن تیم‌های ملی ایران انجام دادند که تاکنون ناکام ماندند.

وحید یامین پور عصر امروز در نشست هم اندیشی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی لرستان با بیان اینکه رئیس جمهور در اولین جلسه با شورای عالی جوانان دستور دادند سازمان ملی جوانان احیا شوداظهار داشت: ادغام امور جوانان با تربیت بدنی ادغام نامبارک و غلطی است که از طریق احیای شورای عالی جوانان و دبیرخانه آن در حال تلاش برای کار‌های فرابخشی پیش از ادغام را احیا کنیم که کار سختی است.

معاون جوانان وزرات ورزش با بیان اینکه سال‌های متمادی دولت دست کسانی بوده که اهداف تمدنی توجهی نداشتند و اعتبارات را در جایی خرج کردند که خلاف جهت اهداف تمدنی نظام حرکت کرده عنوان کرد:بودجه، ساختار و نیروی انسانی ما باید طوری چیده شود که در جاده سازی برای این اهداف باشد.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی ایران ادغام امور جوانان با وزرات ورزش را تصویب کرده و همین مجلس هم باید فکری برای آن بکند بیان کرد:خیلی از سمن‌ها جهادی هستند و در ایام کرونا بسیاری از سمن‌ها کار جهادی انجام داده و سازمان مردم نهاد جوانان به لحاظ ساختار و فرهنگ سازمانی با گروه‌های جهادی متفاوت است و یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی توسعه مشارکت‌های اجتماعی است.

یامین پور گفت:از زمانی که به وزرات خانه آمدم مجوز سازمان مردم نهاد جوانان و مراکز تخصصی مشاور را گرفتیم تا دایره کسانی که می‌توانند از این اعتبار بهره‌مند شوند در راستای اهداف تمدنی توسعه پیدا کند.

وی تصریح کرد:دفاتر تخصصی مراکز مشاوره در حوزه قانون جوانی جمعیت در مناطق محروم، مجوز‌های تسهیل گری ازدواج و واسطه گری و مراکز راهنمای خانواده را انجام داده و بخش زیادی از بودجه حمایتی خود را در حمایت از سازمان‌های مردمی، گروه‌های طلبگی و جهادی که اهداف ما را دنبال، ولی مجوز ما را ندارند که شناسه ملی دریافت کنند.

معاون جوانان وزیر ورزش با اشاره به شناسایی و حمایت از کانون‌های ازدواج در سراسر کشور خاطر نشان کرد: بخشی از طراحی اغتشاشات اخیر که ما در آن قرار داریم از هم پاشیدن تیم‌های ملی و شتاب پناهندگی قهرمانان ورزشی است که به این واسطه نظام و ورزش کشور دچار فروپاشی شود.

وی با اشاره به اینکه بالاترین رده‌های فدراسیون‌های جهانی شخصا به ورزشکاران تماس می‌گیرند که به کشور برنگردند اظهار داشت: طراحی برای فراری دادن و پناهنده کردن ورزشکاران و از هم پاشیدن تیم‌های ملی کشور از اهداف دشمنان است.

یامین پور گفت: دشمنان تلاش زیادی برای از هم پاشیدن تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی انجام دادند که ناکام ماندند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار