کد خبر: 1113553
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
استاد حوزه‌های علمیه قم:
حجت الاسلام انواری، با بیان اینکه 13 آبان جلوه بارز مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: امروز جوانان ما باید هوشیار باشند که در دلسوزی ها با دشمن مخرج مشترک پیدا نکنند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام «صادق انواری»، امروز(13آبان) در سخنرانی مراسم ۱۳ آبان ماه در مصلای الغدیر خرم آباد، اظهارداشت: ۱۳ آبان ماه را جلوه بارز مبارزه با استکبار جهانی است.

استاد حوزه‌های علمیه قم و سخنران حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان اینکه جوانان و نوجوان در یک نظام نماد امید است، افزود: وقتی جوانان ما لانه جاسوسی را فتح کردند و رهبر کبیر انقلاب اسلامی از این حرکت پشتیبانی می کند یک حرکتی کاملا عقلانی بوده است.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در روزهای گذشته اشاره کرد و عنوان داشت: راه ابراز هیجانات جوانی اگر درست ترسیم شود عقلانیت است و شریعت آن را تایید کند مثل روزی که آن جوانان آمدند به صحنه و دانش آموزانی که در آن سالها حماسه آفریدند.

حجت الاسلام انواری گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی از حرکت دانشجویان و دانش آموزان حمایت کردند و این شور و هیجان در مدار عقلانیت آمد و عقلی که حکومتش با شریعت و قرآن است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند مراقب باشید در دلسوزی ها با دشمن مخرج مشترک پیدا نکنید، اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب جوانان امروز را چه آنان که مدافع حریم امنیت کشور هستند و چه آنانی که متاسفانه فریب خورده اند فرزندان خودمان هستند دعوت به عقلانیت می کند.

حجت الاسلام انواری با بیان اینکه این سخن رهبری همان هدفی است که سید الشهدا (ع) برای آن به شهادت رسیدند، یادآور شد: امام حسین(ع) به شهادت رسیدند تا افرادی که دچار جهالت بودند به عقلانیت برسند و این در حالی است که شهدای این چند روزه مردانه ایستادند.

همگان باید در صف انقلاب دشمن واحد خود را بشناسیم

وی بر ضرورت دشمن شناسی تأکید کرد و گفت: باید همگان در صف انقلاب دشمن واحد خود را بشناسیم دشمنی و در مکتب ولایت یزید زمان را بشناسیم و همه یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا سردهند.

حجت الاسلام انواری خاطرنشان کرد: این دشمن به فرمایش رهبر معظم انقلاب دغدغه ایران اسلامی را ندارد و یقین دارد ایران قوی است و زن ایرانی عزت و افتخار دارد.

استاد حوزه‌های علمیه قم و سخنران حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه جوانان ما قربانی فضای مجازی هستند و امپراطوری فضای مجازی با صهیونیست است، گفت: آنان بی رحمانه اسم دانش آموز شهید را از صفحات مجازی پاک می کنند.

وی بیان کرد: دشمن شناسی و آگاهی در برابر دسیسه های دشمن رمز پیروز و مقابله با توطئه های استکبار است که جوانان ما نباد از آن غافل شوند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار