کد خبر: 1113537
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
مراسم باشکوه راهپیمایی ضداستکباری مردم انقلابی و ولایتمدار مشهد در یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور گسترده دانش آموزان از میدان شهدا به طرف حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.

 همزمان با آغاز اجتماع مردم مشهد برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان لحظه به لحظه به جمعیت راهپیمایان افزوده می‌شود.

ساعت ۹ صبح سیزدهمین روز از آبان ماه است و میدان شهدای مشهد میعادگاه عاشقان ولایت می‌باشد. حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان در این اجتماع دشمن شکن با وجود تبلیغات گسترده دشمنان این پیام را به همه ایادی کفر و استکبار مخابره می‌کند که جامعه دانش آموز و دانشجوی ایران اسلامی همیشه بیدار و هوشیار است.

دانش آموزان با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و سر دادن شعار‌های انقلابی با قدم‌های استوار در حال حرکت به سمت حرم مطهر رضوی هستند و در این مسیر با فریاد‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «لبیک یا خامنه ای» اراده پولادین خویش را در مسیر حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی به رخ استکبار جهانی کشاندند.

شرکت کنندگان در این مراسم پرچم‌های ایران را به اهتزاز در آورده اند و با سردادن شعارهایی، چون " آمریکا، مرگت باد"، "می جنگیم می‌میریم سازش نمی‌پذیریم"و "نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا" برائت خود را از همه دشمنان و مستکبران اعلام و با شعار این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده بر ولایتمداری خود تحت منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تاکید کردند.

در این مراسم راهپیمایان همچنین شعارهایی، چون "داعشی بی ریشه ایران لیبی نمی‌شه " را سرداده وبا قرائت سرود‌هایی یاد شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) به ویژه دانش آموزان شهید را گرامی داشته اند.

دانش آموزان با در دست داشتن تصاویر رهبری، سردار سلیمانی و شهدای دانش آموز در این راهپیمایی به جبهه نفاق، شرک، کفر و استکبار اعلام کردند، مخالف هرگونه آشوب و اغتشاش هستند و حرکت مجرمانه اغتشاشگران در کشتن مردم بیگناه را محکوم می‌کنند و تا آخرین نفس پای این انقلاب ایستاده و راه دوستان شهیدشان را ادامه می‌دهند.

همچنین دانشجویان دانشگاه‌های مشهد نیز با حضور پرشور خود و با آتش کشیدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل خشم و انزجار خود را از اقدامات دولت خبیث آمریکا و اسرائیل به تمامی جهانیان نشان دادند.

کیان کارگر دانش آموز مشهدی که همراه با خانواده خود در این راهپیمایی شرکت کرده است در گفتگو با خبرنگار فارس در مشهد، می‌گوید: امروز روز شهادت حسین فهمیده و روز دانش آموز است. دشمنان بدانند اگر حسین فهمیده‌های ما را به شهادت رساندند ایران مملو از حسین فهمیده‌هایی است که برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا تحت منویات رهبر معظم انقلاب همیشه در صحنه هستند.

علیرضا پاکدل دانش آموز دبیرستانی در گفتگو با خبرنگار ما می‌گوید: امروز آمده ایم تا با مشت‌های گره کرده به همه دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکای جنایتکار اعلام کنیم با ایجاد آشوب و اغتشاش و ایجاد حرکات نمایشی و فریبکارانه کار به جایی نمی‌برند چرا که اعتقاد ملت ایران به اسلام و انقلاب اسلامی مستحکم‌تر می‌شود.

محمد امین راد دانش آموز مشهدی در گفتگو با خبرنگار فارس در مشهد، می‌گوید: همانطور که امام خمینی گفتند هر چه داد دارید بر سر آمریکا بکشید ما امروز آمدیم تا صدای خودمان را به گوش دشمنان برسانیم و به آن‌ها اعلام کنیم به رغم تمام دشمنی ها، ملت ایران مقاوم و پیروزمندانه همچنان پای انقلاب ایستاده است.

مردم همیشه در صحنه مشهد مانند گذشته با حضور پر شور خود در این راهپیمایی نشان دادند همچنان پای این انقلاب ایستاده اند و هیچ کس نمی‌تواند با آشوب و اغتشاش به این انقلاب آسیب برساند.


منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار