کد خبر: 1113534
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
جوانان و نوجوانان همیشه بیدار گلستانی با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، حماسه‌ای دیگر آفریده و میثاق نامه ولایت را با طنین فریاد‌های کوبنده بر سر استکبار جهانی امضا کردند.

 با دمیدن آفتاب ۱۳ آبان ۱۴۰۱، چهره گلستان با حضور جوانان و نوجوانان در مسیر آغاز راهپیمایی استکباری روز دانش‌آموز هوای دیگری پیدا کرد و نسل دهه هشتادی و نودی برای خلق حماسه‌ای دیگر لحظه شماری کردند.

از ابتدای صبح، دسته‌های مختلف جوانان و نوجوانان گروه گروه به سمت مسیر‌های راهپیمایی در حال حرکت بودند و شور، شوق و امید در چهره‌های آنان آشکار بود.

با نزدیک شدن به ساعت ۱۰ صبح مسیر‌های منتهی به راهپیمایی شلوغتر می‌شد و دانش‌آموزان با پلاکارد نوشته‌های 'لبیک یا خامنه ای'، 'مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل' و پرچم مقدس جمهوری اسلامی روی دوش در حال حرکت به سمت مسیر‌های راهپیمایی بودند.

گلستانی‌ها با حضور گسترده جوانان و نوجوانان ولایی و انقلابی در انزجار از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار با سر دادن شعار‌های ضد استکباری نفرت خود را از توطئه‌های دشمنان در مقابل جهانیان به تصویر کشاندند.

شرکت کنندگان در این تجمع به ویژه دانش آموزان با حضوری پرشور و سردادن شعار‌های «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بار دیگر بر آرمان‌های انقلاب تاکید و پیام انقلابی خود در تسلیم نشدن و سازش در برابر زورگویان و مستکبران عالم را فریاد زدند و توطئه‌های دشمنان را محکوم کردند.

فرزان حسن پور دانش آموز پایه نهم دبیرستان مدرسه هاشمیه گرگان به ایرنا گفت: نسل من به عنوان دانش آموزان انقلابی با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل اغتشاشگران نقش بصیرتی برای بیداری داریم.

وی افزود: ما نوجوانان و جوانان گلستانی در عدم همراهی با آشوبگران توطئه استکبارگران جهانی را خنثی کردیم.

وی اظهار داشت: ۱۳ آبان روز یادآوری بصیرت و تبیین گری دانش آموزان بوده که با پیروی از ولایت هیمنه توطئه‌های استکبار و قدرت پوشالی رسانه‌ای آن‌ها را در هم شکستند.

مریم سادات میراحمدی دانش آموز کلاس هفتم دبیرستان ابن سینا گفت: با حضور در این راهپیمایی نشان دادیم دانش آموزان یاور رهبر و پشتیبان انقلاب هستند.

وی افزود: دانش‌آموزان باید دشمن شناس خوبی باشند و از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای این مهم پیروی کنند.

فاطمه الزهرا عباسی دختر دانش آموز کلاس اولی گرگان با دست داشتن پرچم ایران گفت: در این راهپیمایی برای پیروی از خط شهدای همسن خودم در حادثه تروریستی شاهچراغ شرکت کردم تا دیگر هیچ کودکی همانند من از حوادثی اینگونه نترسد.

کمیل منتظری دانش آموز کلاس دوم دبستان پیشگامان هم با سربند یامهدی (ع) بر سر، دستبند سفید یا حسین (ع) بر دست و پرچم سه رنگ ایران بر دوش گفت: امروز با پدرم در این راهپیمایی برای دفاع از اسلام و انقلاب آمدم و من افتخار می‌کنم سرباز انقلاب اسلامی هستم.

فاطمه عرب انصاری دانش آموز کلاس دهم دبیرستان شاهد دختران هم بیان کرد: حضور با شکوه نوجوانان و جوانان دبیرستانی در راهپیمایی امروز به دشمنان فهماند که دانش آموزان ایرانی با آشوبگری دشمنان در همه زمان‌ها مقابله می‌کنند.

وی افزود: ۱۳ آبان روز اعلام برائت دانش آموزان از استکبار جهانی و روز تجدید عهد پیمان دوباره نوجوانان و جوانان با ولایت است.

وی اظهار داشت: ۱۳ آبان نشان دهنده نابودی هیمنه پوشالی استکبار جهانی و نماد قدرت و بصیرت جوانان این مرز و بوم است.

این دانش‌آموز گرگانی بیان کرد: دانش آموزان تحت هیچ شرایطی به سلطه پذیری و زیر بار خفت مداخله و نفوذ بیگانگان در امور سرزمینشان نخواهند رفت.

فاطمه ریاحی دانش آموز کلاس چهارم مدرسه شاهد دختران با پرچم سه رنگ ایران بر دست گفت: دوست داشتم در راهپیمایی امروز صدایم را به گوش جهانیان برسانم که حق ندارند ظلم و ستم داشته باشند.
وی افزود: من کشورم ایران را دوست دارم و هیچکسی نباید به وطنم آسیبی برساند.


منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار