کد خبر: 1111952
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد؛
دلفان، گفت: پیگیری مستمر برای راه‌اندازی مرکز آموزشی و درمانی «نیایش» خرم‌آباد در راستای رفع کمبود فضای آموزشی و درمانی در استان، در حال انجام است.

به گزارش جوان از لرستان، «بهرام دلفان»، امروز(4آبان)، در نشست هم اندیشی با اعضا هیئت علمی بالینی بر ضرورت تلاش و اقدامات اساسی در حوزه آموزش تأکید کرد و اظهار داشت: راه اندازی مرکز آموزشی، درمانی نیایش خرم آباد می‌تواند مشکلات ما را در فضای آموزشی و درمانی حل و فصل کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: باید با همت و پیگیری‌های مستمر ساخت بیمارستان نیایش را به مراحل پایانی خود برسانیم.

وی با بیان اینکه باید دیگر فضاهای بیمارستانی را در راستای ساختار فیزیکی مناسب و ایجاد فضای مطلوب آموزشی، با همفکری و هم اندیشی با اعضا هیئت علمی دانشگاه پیش ببریم، گفت: بیمارستان شهید رحیمی و مهر خرم آباد در برنامه‌های کاری، مطابق با موضوع فوق الذکر، در دستور کار قرار دارد.

دلفان بیان کرد: برای افق‌های بهتر و برتر در دانشگاه علوم پزشکی لرستان در همه حوزه‌ها، برنامه‌های مناسبی ترسیم شده و در این راستا با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، در حال رایزنی هستیم.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار