کد خبر: 1111951
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:
احمدی، بر ضرورت فراهم ساختن زمینه کتابخوانی در جامعه، گفت: باید اقدامات لازم برای ترویج ، تبلیغ و تسهیل کتاب و کتابخوانی فراهم شود تا زمینه افزایش انگیزه در جامعه باشد.

به گزارش جوان از لرستان، «منصور احمدی»، امروز(4آبان)، در نشست ستاد استانی گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی که در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد، بر ضرورت تقویت برنامه های ویژه هفته کتاب و کتابخوانی، اظهارداشت: اقدامات لازم برای ترویج، تبلیغ و تسهیل کتابخوانی با هدف افزایش انگیزه در جامعه ضروری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: برای مهندسی فرهنگی به کتاب نیاز است و فضل کتاب بر اندیشه بیان، برکسی پوشیده نیست.

احمدی در ادامه عنوان داشت: هرگاه اندیشه‌ای نقل قول شده دچار تحریف می‌شود، اما نوشتار و کتابت عامل نگهداری اندیشه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آمار مطالعه کتاب در لرستان مطلوب نیست، عنوان کرد: کتاب وسیله‌ای برای ساخت فرهنگ است، باید زمینه ترویج کتابخوانی فراهم شود.

احمدی از برگزاری نمایشگاه کتاب در هفته کتاب به صورت الکترونیکی و حضوری در لرستان خبر داد و بیان کرد: و برای ایجاد یک رویداد فرهنگی در جامعه، کتاب باید در معرض دید عموم قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار