کد خبر: 1111529
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان خبر داد؛
حسن پور، از به صدا در آمدن سوت قطار گردشگری لرستان پس از 15 ماه وقفه خبر داد.

«عطا حسن‌پور»، در گفت و گو با خبرنگار جوان در لرستان، اظهارداشت:  با پیگیری‌های صورت گرفته و موافقت شرکت راه‌آهن، قطار گردشگری لرستان از 29 مهرماه حرکت خود را پس از 15 ماه تعطیلی از سر گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به اینکه در تلاش هستیم حرکت قطار گردشگری لرستان به صورت هفتگی انجام شود، افزود: گردشگران و علاقه‌مندان به استفاده از این قطار گردشگری می توانند از 14 توقفگاه پیش بینی شده در این مسیر استفاده کنند.

وی عنوان کرد: در نخستین حرکت قطار گردشگری لرستان پس از 15 ماه وقفه، 245 نفر از ایستگاه راه آهن تهران به مقصد ایستگاه تنگ هفت لرستان از جاذبه‌های گردشگری مسیر دیدن کردند.

حسن‌پور با بیان اینکه در طول مسیر برنامه‌هایی از جمله موسیقی محلی، اجرای برنامه‌های سرگرمی، برگزاری بازی‌های بومی محلی و پذیرایی هر سه وعده غذایی نیز برای مسافران و گردشگران پیش بینی شده است، گفت: علاقه‌مندان به استفاده از قطار گردشگری لرستان می توانند با مراجعه به سایت شرکت حامی گشت گهر به عنوان مجری این قطار نسبت به خرید بلیط اقدام کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اظهار داشت: بازارچه صنایع دستی بومی لرستان نیز در ایستگاه آبشار بیشه دورود برای گردشگران و علاقه‌مندان دایر شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار