کد خبر: 1110436
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه اکنون دشمن از راه تفرقه به میدان آمده است، گفت: این توطئه ها دشمن نیز در سایه بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران خنثی خواهد شد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز  در مراسم تشییع شهید امنیت  استواریکم « مهدی لطفی»، در شهرستان دورود گفت: در جریانات اخیر و برپایی اغتشاشات اختلاف بر سر چند تار مو نیست بلکه دشمن به ‌دنبال بی‌بندوباری و رواج بی‌حجابی در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه دشمنان به ‌دنبال ایرانی ضعیف و سر سپرده هستند، افزود: ایران اسلامی با خون شهیدان آبیاری شده است.

وی عنوان کرد: از خون شهیدان دفاع مقدس جوانان انقلابی روییده‌اند، جوانانی همچون شهید کرم‌پور، عبدالهی و لطفی که در راه عزت و اقتدار کشور قدم برداشته و به فیض رفیع شهادت نائل شدند.

دشمنان این‌بار از راه تفرقه به میدان آمدند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: در جریانات اخیر دشمنان ماهیت پلید خودشان را نشان داد و دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در بین ملت ایران است و و از راه تفرقه به میدان آمده اند.

وی با بیان اینکه ما حربه های دشمنان را می شناسیم، خاطرنشان کرد: ملت انقلابی ایران اسلامی  ملتی با بصیرت هستند و این دوره از توطئه های دشمنان هم با بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران خنثی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: حفظ وحدت و برادری راه خنثی شدن توطئه های دشمنان است؛ دشمنان بدانند که ملت ایران بیدار و متحد است و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار