کد خبر: 1158869
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان:
قاضی زاده هاشمی، با بیان اینکه دلاورمردی، ایستادگی و پایداری مردم لرستان در دوران دفاع مقدس زبانزد است، گفت: هنوز هم در عرصه های مختلف شاهد این دلاورمردی ها هستیم.

به گزارش جوان از لرستان، دکتر سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، امروز(2خرداد)، در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت لرستان اظهارداشت: جهاد و ایستادگی، پایداری و دلاورمردی مردم لُر و نقش این دلاور مردان در دوران پیروزی دفاع مقدس و در جبهه و جنگ سرآمد است و هنوز هم در عرصه های مختلف شاهد این دلاورمردی ها هستیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان افزود: علی رقم اینکه مشکلاتی در استان لرستان انباشته است، استان لرستان یکی از استان های ممتاز است.

وی با بیان اینکهه هدف از سفرهای استانی پیگیری مصوبات شورای ترویج است، عنوان کرد: استان لرستان از استان های برتر در برگزاری این جلسات و اجرای مصوبات است.

دکتر قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در حوزه ترویجی کار بسیار و ارزنده و خوبی در استان لرستان شروع شده و پیش رفته است، گفت: در ارزیابی هایی که متناسب با خدمت به فعالیت در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف است، طبق ارزیابی 10 دستگاه احساس وظیفه کردند و همکاری داشتند و بقیه دستگاه ها همکاری نداشتند.

وی با بیان اینکه گزارش عملکرد شش ماهه شورای ترویج استان به دبیرخانه مرکز ارسال و ثبت و ضبط شود، خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال در استان نیز تعداد بیکاران، منظور کسانی هستند که در سامانه ما ثبت نام می کنند؛ 7درصد تعداد تقاضا افزایش پیدا کرده است که امیدواریم همت جدی برای کاهش آمار بیکاری صورت گیرد.

دکتر قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال و استخدام ایثارگران و جانبازان و تبدیل وضعیت ها و همچنین ارائه تسهیلات خوداشتغالی، مسکن و... نیز انتظار می رود همکاری بیشتری در استان  صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در لرستان 569 گلزار داریم که 468 گلزار ساماندهی شده اند، گفت: با تخصیص بودجه و همکاری لازم امید است ساماندهی گلزارها با سرعت بیشتری انجام شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه ما آمادگی لازم را داریم که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مجهزترین مرکز توانبخشی ایثار در غرب کشور را راه اندازی کنیم، گفت: که این مرکز به همه مردم خدمات لازم را ارائه دهد ولی اولویت با ایثارگران باشد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار