کد خبر: 1109054
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
امام جمعه الیگودرز:
حجت الاسلام سرلک، با اشاره به اینکه امروز دشمن نسل جوان را هدف قرار داد است، گفت: نهادینه سازی ارزش ها بین نسل امروز راه مبارزه با توطئه های دشمن است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام «مهدی سرلک»، ، با اشاره به حوادث اخیر در کشور و ادامات اغتشاشگران، اظهارداشت: امروز دشمن در قالب جنگ فرهنگی و رسانه ای به دنبال ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب است.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه دشمنان نسل جوان را هدف قرار داده اند، افزود: دشمن گمراهی جوانان، کمرنگ کردن ارزش ها و رواج بی بند و باری را هدف قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی و سیاهی لشکر خودش، عده ای بازیگر، هنرمندان، ورزشکار و فعالان فضای مجازی خط آشوبی راه انداختند و با حمله به مردم و پلیس به جامعه ظلم کردند، چادر از سر ناموس مردم کشیدند، به بیت المال خسارت زدند.

حجت الاسلام سرلک یادآور شد: در این اغتشاشات پلیس که تامین کننده امنیت جامعه است را هدف قرار دادند، دهها نفر انسان بی گناه را به شهادت رساندند، مسجد، قرآن و آمبولانس آتش زدند، این ها بیشتر بخاطر استفاده دشمنان از فضای مجازی بود.

وی بصیرت و هوشیاری ملت ایران را در جامعه امروز امری ضروری خواند و گفت: حضور مردم ولایی و با بصیرت ملت ایران در صحنه تمام آنها را  به زباله دان تاریخ فرستاد.

نباید از فضای مجازی غافل شد

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه این اقدامات دشمن در فضای مجازی باید هشدار واقعی برای مردم و مسئولان باشد، تصریح کرد: تکلیف امروز ما این است که در همه زمان ها و در همه عرصه ها، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و فضای مجازی در برابر دسیسه های دشمن هوشیار باشیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید از فضای مجازی غافل شد، خاطرنشان کرد: باید قدرتمند و قوی باشیم و نگذاریم دشمن با استفاده از احساسات و هیجانات به اهداف شوم خود برسد.

حجت الاسلام سرلک عنوان کرد: تبیین و ترویج آداب بومی و اسلامی در جامعه و بین نسل جوان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد که این راه مبارزه با آنها در فضای مجازی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار