کد خبر: 1107649
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
استاندار لرستان:
استاندار لرستان گفت: دشمنان می دانند که با جنگ نظامی علیه ایران نمی توانند با این کشور مقابله کنند، با توطئه به دنبال ایجاد جنگ داخلی در کشور هستند.

به گزارش جوان از لرستان، فرهاد زیویار، امروز(12مهر) در آیین تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در خرم‌آباد، اظهارداشت: دشمن برای ایجاد ناامنی و اغتشاشات اخیر تدارکات سنگینی نظر گرفته و به دنبال برهم زدن نظم و امنیت کشور است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ایران قوی می تواند تاثیرات بسیاری بر کشورهای منطقه داشته باشد و حتی موجب الگو پذیری شود، افزود: هر رفتار سیاسی از ایران بخش عمده ای از منطقه و جهان را تحت تاثیر خود قرار می دهد و این مهم استکبار را مجبور می کند که ایران قوی از دید نظام سلطه باید ساقط شود.

وی اظهار کرد:  ایجاد هرج و مرج و ناامنی در کشور مانند سایر کشورهای منطقه از اهداف دیگر دشمنان است و حجاب، بدحجابی و آزادی زمینه آغاز ناآرامی است.

زیویار یادآور شد: ادامه این ناآرامی ها با تخریب اموال عمومی، خسارت به بیت المال و آتش زدن همراه خواهد بود و دشمن برای ضربه به ایران از هیچگونه نقشه ای دریغ نمی کند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن ایجاد جنگ داخلی در کشور است، گفت: دشمنان می دانند که با جنگ نظامی علیه ایران نمی توانند با این کشور مقابله کنند و از قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار شده ایم، با ابزار توطئه و نقشه شوم وارد میدان شده اند.

استاندار لرستان گفت: ساختار نظام سیاسی کشور محصول صدها سال مبارزه با استعمار است، نسل ها به وجود آورنده ایران اسلامی است، نسل سال ۵۷ انقلاب اسلامی را تکمیل کرده است و خون شهدا ادامه دهنده راه انقلاب است و توطئه دشمنان نقش برآب خواهد شد.

پیکر پاک سرهنگ دوم شهید «داوود عبداللهی»، فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان مریوان که در اغتشاشات اخیر به شهادت رسید و امروز در خرم آباد تشییع و در زادگاهش روستای بسطام شهرستان سلسله به خاک سپرده شد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار