کد خبر: 1108172
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت کشور و مظهر اقتدار است، گفت: حمایت از نیروی انتظامی، ارتش و سپاه، حمایت از امنیت کشور است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب در دانش آموختگی نیروهای نظامی سخنرانی مهمی را فرمودند که پیام‌های مهمی را بر دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان امنیت را زیرساخت زندگی دانست و عنوان کرد: تمام ابعاد زندگی وابسته به امنیت است و حمایت از نیروی انتظامی، ارتش و سپاه، حمایت از امنیت کشور است.

وی با اشاره به شهادت سردار همدانی افزود: سردار همدانی در کنار سردار سلیمانی در مقابل زورگویان جهانی ایستاده و نقشه و توطئه آنان را نقش بر آب کردند.

جوانان ایران اسلامی پایبند به ارزش‌های دینی هستند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه هدف دشمن ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب است، گفت: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف حاکی از حرکت و جنب و جوش جوانان و پایبندی آنان به ارزش‌های دینی است.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با فوت دختر جوان ایرانی شاهد واکنش‌هایی بودیم و آمریکا، اسرائیل، گروه‌های تجزیه‌طلب و منافقین مردم را به آشوب دعوت کردند، گفت: کسانی که در حوادث اخیر به هر روشی در راستای دشمن گام برداشتند باید کار خود را جبران کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه برای شهدای نیروی انتظامی استان ازجمله شهید کرم‌پور، شهید عبداللهی، شهید سپهوند و شهید پوردهقان علو درجات را مسئلت داریم، عنوان کرد: تقدیم ۵۰۰ شهید نیروی انتظامی گواه پیشتازی این نیروی نظامی در دفاع از امنیت کشور است.

وی با گرامیداشت هفته وحدت، گفت: هفته وحدت در منظومه فکری امامین انقلاب، یک راهبرد است و هدف هفته وحدت تاکید بر اشتراکات شیعه و اهل تسنن است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار