کد خبر: 1104587
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:
شاهرخی، با بیان اینکه اراضی منابع طبیعی و سرمایه ملی متعلق به نسل‌های آینده است، گفت: صیانت از اراضی کشاورزی وظیفه ای همگانی است.

به گزارش جوان از لرستان ، «سید عماد شاهرخی»، امروز(21شهریور)، در جلسه ترویج توسعه کشت گلخانه ای به انجام محاسبات وارزیابی ها اشاره کرد و اظهار داشت: امسال استان لرستان جزو سه استان برتر کشور درحوزه رفع تداخل اراضی معرفی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان صیانت از اراضی کشاورزی را وظیفه ای همگانی خواند و افزود: اراضی منابع طبیعی و سرمایه ملی متعلق به نسل‌های آینده است و باید در امر واگذاری دقت و حساسیت لازم را لحاظ نمود تا بر خلاف قانون عمل نشود.

وی با بیان اینکه واگذاری اراضی ملی در جهت اجرای طرح‌های اشتغالزا و تولیدی در استان از اولویت‌های کاری مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان است، عنوان کرد: در راستای سرمایه گذاری جهت تولید و توسعه زیرساخت ها باید به خلاقیت و توانایی افراد توجه شود.

شاهرخی با اشاره به اینکه استان لرستان به دلیل اقلیم و شرایط خاص جغرافیایی دارای تنوع گیاهی متنوعی است، گفت: در راستای توسعه و تولید محصولات سازمان جهاد کشاورزی در این حوزه برنامه های هدفمند و نظامندی درقالب کشت گلخانه ای ارائه داده است.

وی یادآور شد: بیش از ۸۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی در لرستان وجود دارد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار