کد خبر: 1135873
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان ‌در مجلس شورای اسلامی:
حجت الاسلام مبلغی، بر ضرورت تکمیل طرح های کشاورزی تأکید کرد و گفت: اگر مصوبه 2هزار میلیارد تومانی برای این طرح ها در نظر گرفته شود، طرح های کشاورزی کوهدشت و رومشکان تکمیل می شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، امروز(15بهمن)، در دیدار با معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در فرمانداری کوهدشت اظهار داشت: ۱۲ هزار و ۸۰۹ هکتار از اراضی کشاورزی کوهدشت و رومشکان آبی و ۱۱۸ هزار هکتار آن دیم است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان ‌در مجلس شورای اسلامی افزود: در کنار رودخانه سیمره اراضی بسیاری وجود دارد و تحت پوشش قرار گرفتن اراضی کشاورزی برای تامین آب ضروری است.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به اینکه کشت محصولات آبدوست مشکلات زیادی را ایجاد کرده است، افزود: چندین ایستگاه پمپاژ تکمیل نشده که می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات لازم برای تکمیل سه ایستگاه پمپاژ کلین شیراوند، دیلاوند و کوره دشت کوهدشت ضروری است.

حجت الاسلام مبلغی بیان کرد: استفاده از منابع آب زیرزمینی می‌تواند در آینده موجب کم آبی و بی آبی در قسمت آب شرب شود.

وی ادامه داد: در مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان در بحث کشاورزی برخی موارد دیده نشده و یا کم دیده شده که موارد با معاون اول رئیس جمهور باید اصلاح شود، اگر مصوبه ۲ هزار میلیارد تومانی برای این طرح ها در نظر گرفته شود، طرح های کشاورزی کوهدشت و رومشکان تکمیل خواهند شد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار