کد خبر: 1103441
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
رئیس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نهاد ریاست جمهوری گفت: ماهواره خیام برای رصد و پایش جنگل‌های شمال و مازندران و مقابله با جنگل خواری آماده می‌شود.
 محمدرضا یزدی بعدازظهر شنبه در نشست کارگروه فرا قوه‌ای مبارزه با زمین خواری در ساری با اشاره به این که ماهواره خیام برای پایش و رصد ماهواره‌های عرصه‌های طبیعی و مبارزه با جنگل خواری و زمینخواری آماده شده است، افزود: استفاده از این ماهواره برای اجرای این طرح عملیاتی می‌شود.

وی به تشکل هزار و ۴۵۰ پرونده ساخت وساز غیرمجاز در عرصه‌های طبیعی استان اشاره کرد و گفت: متأسفانه این پرونده‌ها تاکنون تعیین تکلیف نشد و باید هرچه زودتر و کمتر از دو هفته نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام شود.

وی از راه اندازی طرح پنجره واحد زمین برای نظارت بر عرصه‌های طبیعی استان مازندران خبر داد و گفت: یکی از چالش‌های اساسی مقابله با جنگل خواری و زمینخواری در استان‌های شمالی قوانین است که باید بازنگری شود.

رئیس دبیر خانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نهاد ریاست جمهوری گفت: در حال تهیه وپیگیری طرحی هستیم تا با افراد و شخصیت‌هایی که با توصیه نامه مانع اجرای قانون مقابله با زمینخواری و جنگل خواری می‌شود، برخورد شود.

یزدی تاکید کرد با این افراد و شخصیت‌ها که با متخلفان هم دست هستند طبق قانون برخورد می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار