کد خبر: 1097980
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
جانشین فرماندهی کل سپاه:
سردارعلی فدوی گفت: سپاه در همه عرصه‌های انقلاب با تمام توان و تا پای جان ایستاده است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار علی فدوی عصر شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ثارالله کرمان در مصلای کرمان که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد اظهارداشت: کرمان دیار حاج قاسم است و در اینجا مثل حاج قاسم شدن و مثل او رفتن و شهید شدن و برای خدا بودن و اخلاص یادآوری می‌شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم عنوان کرد: حاج قاسم مثل حضرت علی اکبر عربا عربا شدن و وقتی پیکر مطهر این شهید و شهید پور جعفری را دیدم معنی این کلمه را متوجه شدم و این آرزوی همه سپاهیان است با همین مضمون سپاه در همه عرصه‌ها تا پای جان و تا آخرین نفس ایستاده است.

وی عنوان کرد: شهادت سعادتی است که همه ما آرزو داریم که نصیب ما هم شود و امیدوارم بتوانیم در راه شهادت قدم برداریم.

سردار فدوی بیان کرد: تغییرات در سپاه امری عادی است و همین مساله موجب شده در نسل‌های مختلف آرمان‌های انقلابی و ارزش‌ها پا برجا بماند و دشمنان همیشه با نیرو‌های مقتدر و مخلص رو برو شوند.

وی عنوان کرد: در سپاه انتقال نسل‌ها همیشه به خوبی انجام شده و این رویه به خوبی انجام شده است.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاهیان مخلص و کم حرف هستند، اما در جبهه عمل پای آرمان‌های انقلاب با تمام توان ایستاده‌اند و در عمل بی نظیر هستند.

وی تاکید کرد که وعده خداوند محقق می‌شود و حلاوت حکومت اسلامی را همه مردم جهان می‌چشند و در تمام دوران انقلاب یک کلمه کمتر و بیشتر از اسلام وجود ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار