کد خبر: 1095514
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
ریاست باشگاه سانتوس از علاقه خود به بازگشت نیمار به برزیل صحبت کرد.
 پس از اینکه رسانه‌ها از علاقه پاریس برای فروش نیمار صحبت کردند، باشگاه سانتوس برزیل اعلام کرد که تصمیم دارد این بازیکن را بازگرداند.

نیمار در سانتوس برزیل خود را به جهان معرفی کرد و در سال ۲۰۱۳ راهی بارسلونا شد. او در سال ۲۰۱۷ با ۲۲۲ میلیون یورو به پاریس رسید تا گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال نام گیرد. مدیریت باشگاه سانتوس پس از حواشی به وجود آمده برای نیمار در پاریس، از علاقه خود به بازگشت این بازیکن به سانتوس پرده برداشت.

آندرس روئدا، رئیس باشگاه سانتوس به «رادیو گواروخا» گفت: من معمولا با پدرِ نیمار زیاد صحبت می‌کنم. ما به هم ایده می‌دهیم و در مورد مسائل مختلف حرف می‌زنیم. این بخشی روتین هر روز ما است. با چنین موقعیتی و پس از حواشی به وجود آمده برای او در باشگاه پاری سن ژرمن، سانتوس همیشه درهایش به روی او باز است.

وی ادامه داد: بازگشت نیمار به سانتوس آرزو و رویای همیشگی ماست. وقتی او رفت، از بازگشت صحبت کرد. ما در این خصوص صحبت می‌کنیم و می‌دانیم که بازگشت نیمار یک رویا خواهد بود. حداقل من می‌توانم تلاشم را برای تحقق این رویا انجام دهم.

البته اکیپ فرانسه مدعی شده که نیمار بندی در قراردادش را فعال کرده که می‌تواند تا سال ۲۰۲۷ در پاریس بماند، ولی اکنون باید دید کدام تیم علاقه‌مند است تا ستاره برزیلی را در اختیار داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار