کد خبر: 1095382
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
سرپرست فرمانداری کاشان:
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: وضعیت برخی از اماکن ورزشی در خور شان کاشان نیست و لازم است تیم بازرسی متشکل از دستگاه های مربوطه به صورت دوره ای از اماکن ورزشی شهرستان بازدید نموده و معایب موجود را برطرف کنند.
هادی مومنی راوندی

محمدشریف زارعی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان که با موضوع اوقات فراغت برگزار شد، گفت: حضور مدیران در جلسات مهمی که نیاز به تصمیم گیری و برنامه ریزی دارد دارای اهمیت است چراکه نتیجه گیری از جلسات نیازمند پیگیری مصوبات توسط مدیران است.
وی در خصوص اوقات فراغت جوانان در شهرستان کاشان تصریح کرد: اینکه برنامه مدونی برای اوقاف فراغت جوانان وجود نداشته باشند مورد قبول نیست و لازم است با بسیج امکانات و تجهیزات موجود شهرستان بهترین برنامه ریزی و بهره برداری برای سنین مختلف به ویژه جوانان اجرایی شود.
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کاشان در خصوص اهمیت ایجاد گفتمان‌سازی در بین جوانان خاطر نشان کرد: در بحث اوقات فراغت یکی از مسائلی که می تواند مفید باشد گفتمان سازی در سطح جامعه است و این موضوع با حضور جوانان، نخبگان، اساتید دانشگاهی و سازمان های مردم نهاد تبادل نظر شده و در این میان راه کارهایی اجرایی برای بهبود شرایط استخراج شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر