کد خبر: 1095270
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی ساختمان همراه سرای بیمارستانی خیرساز کاشان خبر داد.
هادی مومنی راوندی

سرپرست دانشگاه در بازدید از ساختمان در دست احداث همراه سرای بیمارستانی خیرساز کاشان گفت: این پروژه عمرانی به منظور تأمین رفاه، آسایش و امنیت بیماران به ویژه بیماران صعب العلاج و سرطانی و همراهان آنها احداث می گردد.

دکتر کورش ساکی در این بازدید که به همراه رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت انجام شد افزود: تامین رفاه و آسایش بیماران از اولویت های این دانشگاه می باشد.

سرپرست دانشگاه در این بازدید طی برگزاری نشستی با اعضای هیات مدیره و خیر سلامت این پروژه (آقای علی عصیری) برای درخواست وام از محل اعتبارات استانی جهت تکمیل تاسیسات و خرید ملزومات مورد نیاز مرکز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قول مساعد داد.

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این جلسه برای پیگیری مجوز افزایش تعداد واحدهای تجاری این مرکز به منظور درآمدزایی قول پیگیری داد.

دکتر مفرح اظهار داشت: این همراه سرا در بلوار راوند نزدیکی مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی در دست احداث می باشد و قرار است پس از بهره برداری در اختیار بیماران و همراهانی که از شهرهای همجوار برای درمان به این بیمارستان مراجعه می کنند قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار