کد خبر: 1093635
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با هدف افزایش سرانه ورزشی استان ۹۰ پروژه نیمه تمام ورزشی اردبیل در اولویت تکمیل شدن قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سجاد انوشیروانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جهت افزایش سرانه ورزشی استان تکمیل ۹۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان اردبیل از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان است.

وی افزود: در تلاشیم با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام که ۴۱ پروژه آن مانند خانه وزنه‌برداری استان، استخر جانبازان، سالن سرپوشیده دو و میدانی مجموعه ورزشی علی دایی و تالار وزنه‌برداری اردبیل فعال است در افزایش سرانه فضای ورزشی استان مؤثر باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل تحقق افزایش سرانه ورزش استان اردبیل را نیازمند تعامل و همکاری دستگاه‌های ذیربط خصوصاً استانداری و مدیریت برنامه بودجه دانست و بیان کرد: سرانه ورزشی استان اردبیل به طور میانگین ۶۰ صدم مترمربع است که در این میان شهرستان کوثر بیشترین سرانه ورزشی و شهرستان اردبیل کمترین سرانه ورزشی را دارند.

انوشیروانی از قابلیت آب و هوایی استان اردبیل جهت برگزاری اردوهای مختلف ورزشی و افزایش درآمد خبر داد و گفت: شرایط آب و هوای مطلوب و مستعد این استان و ۴ فصل بودن آن بهترین فرصت برای میزبانی تیم‌ها است.

وی افزود: در بحث توسعه ورزش‌های زمستانی نیز استان اردبیل چندین پیست اسکی استاندارد و اسکی چمن دارد که می‌تواند حتی در زمستان نیز میزبان تیم‌ها باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر