کد خبر: 1091342
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان:
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با حضور سرزده در بیمه تامین اجتماعی شعبه کاشان از نزدیک وضعیت خدمات رسانی این مجموعه را مورد بررسی قرار داد.
هادی مومنی راوندی

محّمدشریف زارعی با بیان اینکه طی این بازدیدها نحوه عملکرد مدیران و پرسنل اداره در زمینه نظم اداری، رفع مشکلات و کاستی‌های اداره، برخورد مناسب با مراجعین و میزان رضایتمندی و تکریم حقوق ارباب رجوع مورد بررسی و پایش قرار می گیرد، تاکید کرد: اولین و مهمترین اولویت تمامی ادارات دولتی کاشان بهبود خدمات رسانی مطلوب به مردم است و این موضوع مکرراً توصیه شده است.

وی هدف از این بازدید‌ها و سرکشی‌های سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف و گفت و گو با شهروندان و مراجعین دانست و یادآور شد: نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که در این شهرستان برای ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان افزود: مدیران مجموعه های دولتی می بایست طبق ضوابط و مقررات قانونی نسبت به رسیدگی به امور مردم اقدام کنند، با این وجود اگر درخواستی با انجام مکاتبات اداری حل شدنی است از این امر خودداری نکنند.
وی تصریح کرد: مقرر شده است تا برخی از مسائلی که در بازرسی های سرزده از ادارات دولتی مشاهده می‌شود برای حل آن با حضور مدیران مربوطه و کارشناسان فرمانداری بررسی و احصاء و نسبت به رفع مشکلات اقدام گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر