کد خبر: 1091332
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
آیت‌الله « محسن اراکی»
نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام خمینی(ره) با نهضت انقلاب اسلامی هیمنه شرق و غرب را در هم شکست و مسیر تاریخ را دگرگون کرد.

آیت‌الله « محسن اراکی» نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری روز شنبه در آیین بزرگداشت سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) در مصلی بیت المقدس اراک، افزود: ملت ایران و تمامی آزادیخواهان جهان باید قدردان امام راحل باشند و از نعمتی که خدا نصیب ما کرده نگهداری کنند.

وی اظهار داشت: امام راحل سعادت را برای همه ملت‌های جهان می‌خواست و با این تفکر انقلاب اسلامی را رهبری کرد و به پیروزی رساند، انقلابی که برای تمام آزادی خواهان جهان الگو بوده و هست.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری شهدا را پیروان راستین امام راحل عنوان کرد و اظهار داشت: شهدا برای صیانت از اسلام و خاک وطن وارد میدان مبارزه شدند و حیات واقعی را به ما آموختند، خون شهدا نماد هرچیزی است که در جامعه تزریق می‌شود و آنان به معنای واقعی کلمه حیات آفرین هستند.

آیت‌الله اراکی گفت: جامعه ای که شهید پرور است و برای احقاق حق الهی و دفاع از ارزش‌ها آماده شهادت است به هیچ وجه شکست نخواهد خورد و راه خود را ادامه می‌دهد.

وی افزود: انقلاب اسلامی سد شکن است و با همت مردم و مسئولان از مشکلات اقتصادی هم گذر خواهیم کرد و روزهای خوشی را درپیش داریم ، روزهای اقتدار اقتصادی در پیش است و روزی خواهد آمد که آمریکا و اروپا به ما محتاج خواهند بود و یقین بدانید این مهم اتفاق خواهد افتاد.

وی اظهار داشت: کتمان حقیقیت یکی از مهمترین روش هایی است که دشمنان از آن برای رسیدن به اهداف خود از آن استفاده می کنند و باید با گفتمان و استفاده از ظرفیت رسانه مانع آن شویم.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: جوامع جهانی و سازمان‌های بین المللی که نماد جامعه غربی هستند، بین حق و باطل و بین درست و نادرست ساکت نشسته اند و قدرت تشخیص از این جوامع گرفته شده است.

آیت الله اراکی افزود: ضد انقلاب و ستون پنجم دشمن ایراد می گیرد که چرا ملت ایران از فلسطین، یمن و لبنان مظلوم حمایت می‌کند، در صورتی که حمایت از مظلوم آرمان جمهوری اسلامی است. 

وی اظهار داشت: جامعه غرب در برابر ظلمی که در حق مردم مظلوم و ستمدیده می شود بی تفاوت است و ثروت ملت‌ها را می‌ربایند و اگر کسی اعتراض کند او را محکوم می‌کنند.

عضو خبرگان رهبری گفت: آنچه امروز در جامعه بین المللی قابل مشاهده است مرگ حیات حقیقی انسانی است و اسلام آمده است تا حیات انسانی را به جهانیان عرضه کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار