کد خبر: 1090273
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

رپورتاژ آگهی/ بسیاری افراد از وجود گرد سفید رنگ یا نمک مانند شوره بر روی قسمت کف سر و موهای خود گله مند هستند. چراکه وجود شوره‌ها در زیبایی شکل ظاهری موها اختلال ایجاد کرده و حالت طبیعی آن‌ها را دچار مشکل می‌کند. شوره‌ها ممکن است در دو نوع خشک یا چرب بر روی موها ایجاد شوند و بدیهی است که درمان و رفع اثر شوره‌ها با توجه به نوع آن‌ها متفاوت خواهد بود. استفاده از جدیدترین شامپو ضد شوره و شامپو آرگان در ایران می‌تواند به رفع این مشکل کمک کند.

جدیدترین شامپو ضد شوره و شامپو آرگان در ایران

شوره سر چیست؟

شوره‌ها را می‌توان پوسته‌های گرد مانند (ریز) خشک یا چرب و چسبنده‌ای دانست که مانند دانه‌های شکر یا نمک بر روی پوست سر یا ریشه و پایه موها مشاهده می‌شوند.

شوره‌ سر در اثر عواملی مانند شستشوی مداوم و بیش از حد موها، استفاده از محصولات مراقبتی و شوینده‌های نامرغوب، فشار و استرس عصبی و رژیم تغذیه‌ای نامناسب پدیدار می‌شود. بهترین و سریعترین راهکار برای درمان و از بین بردن شوره سر استفاده از شامپو‌ها و شوینده‌های مناسب و باکیفیت است.

جدیدترین شامپو ضد شوره و شامپو آرگان در ایران

انواع شامپو ضد شوره برای رفع شوره موی سر

با توجه به نقش پررنگ موها در زیبایی افراد، اهمیت زیادی دارد که برای انتخاب و خرید شامپو، به دنبال برندهای معتبر و محصولات حرفه ای باشید. انتخاب شامپو ضدشوره برای انواع مو، کمک می کند تا ضمن شستشوی لازم، سلامت، شادابی و لطافت موها تامین شود.

شامپو ضد شوره آرگان میداس

از موثرترین محصولات مراقبتی برای رفع شوره سر و درمان چربی اضافی پوست، شامپو ضد شوره آرگان میداس است که با بهره‌مندی از روغن آرگان مراکشی، ضمن آبرسانی به سلول‌های مو، پوسته‌ها، گردها و شوره‌های ظهور یافته بر روی قسمت ریشه‌ها و کف سر را از بین می‌برد.

عصاره لوکس روغن آرگان در ساختار این شامپو تغذیه کننده، تقویت کننده، آبرسان و پاک کننده مو محسوب می‌شود. علاوه بر روغن آرگان، در فرمولاسیون این شامپو ویتامین E، امگا 3 و امگا 9 نیز مشاهده می‌شود. خرید انواع شامپو آرگان از مو تن رو برای شما این امکان را میسر می‌کند تا بهترین محصول را انتخاب کنید.

ویژگی‌ها:

رفع شوره سر

التیام و تسکین خارش، قرمزی و التهابات پوستی

تقویت کننده و تغذیع کننده موها

ترمیم کننده فولیکول‌های مو

جدیدترین شامپو ضد شوره و شامپو آرگان در ایران

شامپو ضد شوره دیپ سنس حجم 200 میل

این شامپو دارای فرمولاسیونی مناسب برای از بین بردن شوره‌های خشک و چرب در انواع موها است. در ساختار این نوع شامپو موادی مشاهده می‌شود که در حفظ رطوبت و آبرسانی به موها اثر گذار هستند و با کاهش چربی اضافی پوست سر زمینه را برای کم‌ شدن شوره‌ها و ممانعت از ایجاد شوره‌های بیشتر فراهم می‌نمایند.

شامپو ضد شوره دیپ سنس حجم 200 میل حاوی عصاره بید و فارفارا، روغن آملا، پیروکتون اولامین و اسید سالیسیلیک است که ضمن رفع شوره‌ها، در ایجاد لایه محافظتی بر روی موی سر و حفظ لطافت، نرمی و درخشندگی آن‌ها موثر است.

ویژگی‌ها:

رفع شوره خشک یا چرب موی سر

کاهش التهابات پوستی

ایجاد نرمی و لطافت در مو

ایجاد درخشندگی در موها

شامپو ضد شوره لافارر مدل Climba مناسب موهای چرب حجم 180 میل

از دیگر برندهای مطرح و محبوب تولید کننده محصولات مراقبتی مو در بازار، برند لافارر است که شامپو ضد شوره آن به عنوان یک درمان طبیعی و مناسب جهت رفع شوره سر در موهای چرب محسوب می‌شود. شامپو برای انواع مو برند لافارر با کنترل چربی پوست سر در کاهش شوره‌های چسبنده موثر است.

فرمولاسیون این شامپو حاوی عصاره رزماری، عصارع مورد و عصاره آلوئه ورا برای حالت دهی مناسب موها است. وجود سالیسیلیک اسید، اکتوپیروکس و کلیمبازول در این محصول به کاهش چربی‌های اضافی و رفع اثر شوره‌ها کمک می‌کند. در ساختار این شامپو همچنین ویتامین‌های E و B5 نیز وجود دارند که به تغذیه ریشه‌های مو پرداخته و تاثیرات ضد باکتریایی و ضد قارچی دارند.

ویژگی‌ها

مناسب برای رفع شوره‌های چسبنده در موهای چرب

ضد التهاب، حساسیت و قرمزی

رفع بوی ناخوشایند حاصل از اسیدهای چرب پوست

تقویت کننده و نرم کننده موها

شامپو هانادی حاوی روغن آرگان حجم 500 میل

این شامپو برای مصرف روزانه انواع مو مناسب بوده و با اثر سست کنندگی شوره‌های سر به کاهش میزان پوسته‌ها و گردهای سفید ایجاد شده بر روی ریشه‌ها و پایه‌های مو کمک می‌کند. روغن آرگان در این شامپو اثرات نرم کنندگی و رطوبت رسانی به لایه‌های عمیق پوست سر را دارد. بازسازی موهای آسیب دیده و ترمین کوتیکول‌های آن از جمله اصلی‌ترین خواص و اثرات این محصول مراقبتی محسوب می‌شوند.

روغن هسته درخت آرگان به عنوان اکسیری برای رفع شوره موی سر و درمان موخوره و خارش‌های پوستی به روغن طلا شهرت دارد. ساختار این شامپو همچنین دارای ویتامین E است که به حفظ رطوبت موها، تقویت آن‌ها و مقابله با خشکی و وزی مو می‌پردازد.

ویژگی‌ها:

ضد شوره و کاهش دهنده چربی‌های اضافی

ترمیم کوتیکول‌های مو

رفع موخوره و ریزش مو

آبرسانی، حفظ رطوبت و مبارزه با خشکی و شکنندگی موها

شامپو فیتو برای رفع شوره در موهای خشک 200 میل

برند فرانسوی فیتو از بزرگ‌ترین تولید کنندگان محصولات مراقبتی پوست است و در میان تولیدات این کارخانه شامپوهای ضد شوره جایگاه ویژه‌ای دارند. شامپو فیتو برای درمان شوره در موهای خشک ضمن از بین بردن شوره‌های گرد مانند ایجاد شده بر روی موها، از خشکی و شکنندگی پوست سر و موها ممانعت می‌کند‌.

در فرمولاسیون این شامپو موادی نظیر گیاه کامفری، آلوئه ورا غنی شده و عصاره تمبر هندی دیده می‌شود که ضمن ایجاد نرمی و لطافت در مو به درخشندگی و براق شدن آن‌ها کمک می‌کنند. عصاره سافوراژاپونیکا در ساختار این شامپو وظیفه محافظت از موها، ترمیم و بازسازی آن‌ها را دارد و عصاره چوب گویان و عصاره فلفل سیاه در این محصول نیز در درمان شوره سر و جلوگیری بازگشت مجدد آن‌ها کمک کننده هستند.

ویژگی‌ها:

ضد شوره و مناسب برای موهای خشک و آسیب پذیر

دارای فرمولاسیون کاملا طبیعی

ترمیم کننده، بازسازی کننده و محافظت کننده مو

ایجاد نرمی، درخشندگی و رطوبت مناسب در موها

سخن پایانی

استفاده از شامپوهای ضدشوره می‌تواند شما را از شر این دانه‌های سفید روی مو در امان نگه دارد. برای آنکه بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید، می‌توانید به فروشگاه آنلاین موتن رو سر بزنید و این محصولات را به صورت اصل و با گارانتی خریداری نمایید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار