کد خبر: 1089970
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
حامد حدادی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال:
حامد حدادی کاپیتانی تیم ملی را مهم و باارزش عنوان کرد
شیوا نوروزی
ملی پوش خوزستانی که در نشست خبری فدراسیون بسکتبال حضور داشت حادثه متروپل آبادن را تسلیت گفت و با بازماندگان ابراز همدردی کرد.

به گزازش جوان، حدادی ضمن تشکر از اعتماد سرمربی تیم ملی به بازی‌های سخت پیش رو اشاره کرد: "تشکر می‌کنم که من را به عنوان کاپیتان انتخاب کردند. امیدوارم از شنبه تمرینات خوبی را برگزار کنیم. وقت کم است دو تورنمت سخت داریم، انتخابی جام جهانی و کاپ آسیا. به همدلی و کمک رسانه‌ها نیاز داریم تا موفق شویم. ما هم تلاش می‌کنیم تا در زمین کم نگذاریم. "

ستاره بسکتبال ایران که در غیاب صمد نیکخواه بهرامی به عنوان کاپیتان انتخاب شده با تاکید بر بیمار بودن بسکتبال کشورمان گفت: " کاپیتانی حس خوبی هست و به آن افتخار می‌کنم. کار سختی است. صمد چند سال این مسولیت را به دوش می‌کشید و درواقع کاپیتانی تیم ملی یک چالش بزرگ است. ۲۲ سال در این رشته هستم و معتقدم بسکتبال بیمار است. یک روزی ما آمدیم و نسل طلایی را تشکیل دادیم. با تلاش همه مطمئنم آینده خوبی در انتطار بسکتبال خواهد بود. زمانی بین بچه‌ها تفرقه به وجود آمد و همدیگر را قبول نداشتیم. باید به دوران اوج خود برگردیم. تا روزی که بتوانم برای تیم ملی بازی می‌کنم. از رسانه‌ها میخواهم این رشته را حمایت کند. "
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار