کد خبر: 1089961
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
جواد داوری، رییس فدراسیون بسکتبال:
جواد داوری رییس فدراسیون بسکتبال ایران پس از سه ماه از انتخابش در نشست خبری حاضر شد و به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد.
شیوا نوروزی
بازیکن اسبق تیم ملی که مسولیت سنگینی را پذیرفته در گفتگویش با خبرنگاران با خوشبینی از آینده بسکتبال کشورمان گفت.

به گزارش جوان، جواد داوری با تاکید براینکه انتخابات تمام شده و باید به فکر بسکتبال باشیم صحبت هایش را آغاز کرد: "باتوجه به سابقه ایی که در بسکتبال داشتم امیدوارم در بحث مدیریتی نیز تصمیمات خوبی بگیریم و همکاری خوبی با کادرفنی داشته باشیم. انتخابات و شرایط قبل از آن تمام شده و فرصتی برای ورود به حواشی نداریم. کار‌های زیادی برای انجام دادن هست. در این مدت درگیر کرونا بودیم و ورزش تعطیلی نسبی داشتیم. باید در آرامش و با سرعت بیشتر به شرایط ایده آل برسیم. باز هم تاکید می‌کنم امیدوارم با همکاری هم اتفاقات خوبی رقم بزنیم. مجموعه ما به حمایت رسانه ایی نیاز دارد. نه اینکه انتقادی نباشد بلکه نقد‌های درست کمک حالمان خواهد بود. "

رییس فدراسیون بسکتبال از احتمال تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی خبر داد: "قرارداد سرمربی تیم ملی تا اسفندماه و پایان انتخابی جام جهانی است. در صورت صعود به جام جهانی این قرارداد تمدید خواهد شد. "

داوری همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص حواشی ایجاد شده در بحث انتخاب سرپرست تیم ملی اظهار داشت: "حضور سرپرست در هر تیم اهمیت بالایی دارد. در گدشته حواشی زیادی از این بابت داشتیم. سرمربی مسائل فنی را مدنظر دارد و سرپرست نیز مسال داخل تیم را. یادش بخیر، زمانی مرحوم نوربخش با شیوه خاص خود حواشی تیم ملی را به بهترین شکل مدیریت کرد. در جامعه بسکتبال هیچ کس دوست ندارد به این رشته خدشه ایی وارد شود. مشکلات گذشته را نمی‌توان کتمان کرد. معتقدیم فردی مدبر و معتبر باید سرپرست تیم ملی باشد. تیم ملی به وحدت نیاز دارد. در چهار سال آینده بحث سرپرستی تیم‌ها اهمیت بالایی برای ما خواهد داشت. "

رییس فدراسیون بسکتبال در مورد علت انتخاب انتخاب کامرانی به عنوان مشاور او اینگونه توضیح داد: " در بحث مدیریتی رفاقتی تصمیم نمی‌گیرم. کامرانی یکی از اسطوره‌های بسکتبال است و باید از او تقدیر کرد. به او گفتم صلاح نیست دیگر بازی کنی بااینکه شاید هنوز بتواند بازی کند. به کامرانی گفتم به عنوان مشاور من حضور داشته باشد. جلسه ایی خوبی هم داشتیم و فکر می‌کنم انتخاب خوبی انجام داده ام. نمی‌خواهم از او و شهرتش سو استفاده کنم. با حامد آفاق، اوشین ساهاکیان و صمد نیکخواه هم برای کمک به بسکتبال تماس گرفتم. "
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار