کد خبر: 1089091
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
با اعلام نتایج بیست‌ و ششمین جشنواره قرآنی هدهد؛
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: این دانشگاه پس از اعلام نتیجه نهایی برگزیدگان بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد در مرحله کشوری از سوی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، در جایگاه چهارم کشوری قرار گرفت.
هادی مومنی راوندی

دکتر حمیدرضا گیلاسی افزود: دانشگاه علوم پزشکی کاشان در رده‌های اساتید، کارکنان و دانشجویان با کسب ۲۱ رتبه جایگاه چهارم کشوری را کسب کرد.

وی تصریح کرد: بر این اساس دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز رتبه نخست، اردبیل رتبه دوم، دانشگاه علوم پزشکی یزد رتبه سوم و دانشگاه علوم پزشکی کاشان رتبه چهارم را از آن خود کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ادامه داد: کسب رتبه برتر این دانشگاه، نشان از توانمندی و ظرفیت بالای قرآنی دانشجویان، اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه است.

وی، با اشاره به اینکه جریان قرآنی، جریان ریشه داری در فضای آموزش عالی کشور است، یادآور شد: قدیمی‌ترین و پرمخاطب‌ترین جشنواره در فضاهای علمی جشنواره قرآنی است که در میان همه رویدادهای علمی، ورزشی و فرهنگی بیشتر مورد اقبال قرار می‌گیرد.

دکتر گیلاسی، با تاکید بر اینکه دانشگاهیان علوم پزشکی در دوران کرونا خوش درخشیدند، تاکید کرد: علیرغم محدودیت‌های کرونا، جشنواره هدهد در فضای دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد و استقبال قابل توجهی از آن صورت گرفت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اظهار داشت: کاروان قرآنی دانشگاه توانست در بخش‌ دانشجویان ۳ رتبه، کارکنان ۱۱ رتبه و در بخش اساتید ۷ رتبه بدست آورد که شامل ۷ رتبه اولی، ۵ رتبه دومی، ۹ رتبه سومی، ۳ رتبه چهارمی و ۴ رتبه پنجمی می باشد.

دکتر گیلاسی، در خصوص تعداد شرکت کنندگان گفت: ۱۰۵۴ نفر کارمند، ۹۳ نفر دانشجو و ۶۳ نفر استاد در این جشنواره شرکت کردند که امیدواریم با برنامه ریزی های بهتر و شناخت نقاط ضعف و قوت بتوانیم در سال های آتی حضور پررنگ تری داشته باشیم.

دکتر حمیدرضا گیلاسی در پایان از زحمات شبانه روزی مدیریت فرهنگی دانشگاه و کارشناسان واحد قرآن و عترت تشکر نمود و افزود: ما می‌توانیم از این جشنواره به عنوان نقطه عطف فعالیت‌های دینی و قرآنی جامعه دانشگاهی کشور یاد کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار