کد خبر: 1089087
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان:
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: با توجه به شرح وظایف ابلاغی شورای عالی انقلاب فرهنگی فرمانداری کاشان می تواند در جایگاه فرمانده قرارگاه عفاف و حجاب اقدام به ایجاد همگرایی میان دستگاه های عضو ستاد باشد.
هادی مومنی راوندی

محّمدشریف زارعی در جلسه شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه نادیده گرفتن تلاش های دستگاه های اجرایی شهرستان کاشان در حوزه حجاب و عفاف قدری کم لطفی است چرا که هر کدام از این مسئولین در این حوزه اقداماتی انجام داده اند، تاکید کرد: در این حوزه دچار ضعف هستیم و ممکن است به دلیل نبود همگرایی میان ۲۵ دستگاه متولی در حوزه عفاف و حجاب برخی از عملکردها چندان واضح نباشد.

وی افزود: از این پس بعد فرمانداری تمامی مصوبات قرارگاه عفاف و حجاب که به شکل دو هفتگی در فرمانداری و با حضور مسئولین برگذار خواهد شد را ابلاغ کرده و در واقع فرماندار مسئولیت ایجاد همگرایی و هم افزایی میان نهادهای عضو ستاد خواهد بود.

زارعی بر انجام مسئولیت‌های اجتماعی توسط شرکت‌های بزرگ تولیدی منطقه کاشان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و افزود: هزینه کرد شرکت های صنعتی و نهادهای عمومی می‌بایست شفاف سازی شود تا مقصد نهایی اعتبارات مشخص و با برنامه ریزی دقیق‌تر هزینه شود.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان خاطر نشان کرد: تمامی مصوبات قرارگاه حجاب و عفاف پس از تصویب از طریق فرمانداری به نهادهای اجرایی ابلاغ و پایش و گزارش عملکرد و اقدامات دستگاه های اجرایی به مراجع بالاتر منعکس خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر