کد خبر: 1089086
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان:
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در بازدید خود از منطقه خیابان کارگر که به همراه جواد نائینی نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل صورت گرفت، بیان داشت: مناطق حاشیه شهر به دلیل فاصله با مرکز گاها مورد بی توجهی قرار می گیرند که ضرورت دارد خدمات دستگاه های خدماتی به صورت عادلانه در تمام نقاط شهر ارائه شود.
هادی مومنی راوندی

محمدشریف زارعی در حاشیه بازدید خود ضمن تقدیر از خدمات شهرداری در خدمت رسانی به مناطق مختلف شهری، ادامه داد: در دولت سیزدهم یکی از برنامه ها توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است و بر همین اساس در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها به ساماندهی و توجه ویژه به این نقاط به منظور خدمت رسانی عادلانه و تقویت مباحث فرهنگی و اجتماعی برای کاهش معضلات در دستور کار فرمانداری است.

سرپرست فرمانداری ویژه و رئیس شورای تامین شهرستان کاشان تصریح کرد: از جمله درخواست ها و نیازهای مردم این منطقه در خصوص ساماندهی وضعیت بوستان بهاران از لحاظ امکانات رفاهی و بهسازی فضای آن و تکمیل فضای بازی کودکان است که ضرورت دارد شهرداری این منطقه اقدامات لازم را اجرایی کند.

زارعی در ادامه به ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شهر اشاره کرد و افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز در اطراف شهر از یک سو خدمت رسانی به شهروندان را دچار مشکل می‌کند و از طرفی دیگر معضلات اجتماعی را افزایش می دهد که برخی افراد با احداث ساختمان در محدوده حاشیه شهر و به صورت غیر‌‎مجاز مشکلات عدیده ای را برای خود و خانواده‌ و همچنین مردم و دستگاه های حاکمیتی ایجاد می کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در پایان به برخی دیگر از مشکلات این محدوده اشاره کرد و گفت: بازسازی برخی مدارس، آسفالت و بهسازی معابر، آزاد سازی اطراف پل و تکمیل پروژه عمرانی، ایجاد پارکینگ مناسب برای بازار مهستان، معضل حیوانات ولگرد و... در برخی محدوده ها از جمله مشکلاتی است که بر اساس اولویت بندی باید در دستور کار قرار بگیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر